رهایی از اعدام چهار زندانی در کرمانشاه

دوشنبه ۲۴ دیماه٬ ۱۳۹۷-۲۰۱۹-۰۱-۱۴-IranSOS- رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه گفت که چهار زندانی متهم به “قتل” در شهرستان کرمانشاه با رضایت اولیاء دم مقتول از اعدام رهایی یافتند. به گزارش هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: “چهار زندانی که در نزاع قبیله‌ای در یکی از روستاهای توابع کرمانشاه چهار نفر را به قتل رسانده بودند از چوبه دار رهایی یافتند”.

جبار تجری رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه اظهار کرد: “سال ۱۳۹۰ در پی اختلاف خانوادگی و قومی بین اهالی یکی از روستاهای توابع کرمانشاه، نزاعی به علت عدم سازش و توافق بَر سر زمین‌های کشاورزی بین آن‌ها رخ می‌دهد که منجر به قتل چهار نفر از اهالی روستا که دارای نسبت فامیلی هستند، می‌شود”.

وی افزود: “پس از حضور نیروهای پلیس در محل و انجام تحقیقات لازم، چهار متهم به قتل دستگیر و پرونده‌ای در این رابطه شکل گرفت”.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه بیان کرد: “پس از سیر مراحل قانونی پرونده، حکم اعدام این افراد صادر و تایید شد و استیذان حکم از دیوان عالی جهت اعدام صادر و ابلاغ گردید”.

وی افزود: “سال گذشته به درخواست خانواده‌های متهمان و رئیس کل دادگستری استان این پرونده به ستاد تالیف قلوب شورای حل اختلاف کرمانشاه ارجاع داده شد و پس از ورود پرونده به این شورا تلاش‌های شبانه روزی اعضای ستاد تالیف قلوب جهت صلح میان خانواده‌های درگیر در مخاصمه آغاز شد و خوشبختانه سرانجام این تلاش‌ها به ثمر رسید و خانواده‌های مقتولین با حضور در یکی از دفترخانه‌های کرمانشاه اقدام به گذشت از قاتلین کردند”.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال