پروین محمدی، فعال کارگری با قرار کفالت آزاد شد

دوشنبه ۱۳ اسفند٬ ۱۳۹۷-۲۰۱۹-۰۳-۰۴-IranSOS- محمدعلی جداری فروغی، وکیل پروین محمدی، فعال کارگری و نائب رئیس اتحادیه آزاد کارگران ایران روز جاری از آزادی موکلش با تودیع قرار کفالت خبر داد. وی روز سه‌شنبه ۹ بهمن‌ماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از صدور قرار بازداشت یک ماهه به زندان کچویی کرج منتقل شده بود.

به گزارش هرانا، به نقل از ایلنا، امروز دوشنبه ۱۳ اسفندماه۹۷، محمدعلی جداری فروغی، وکیل پروین محمدی گفت: پرونده پروین محمدی پس از بررسی در شعبات مختلف، به شعبه ۷ بازپرسی دادسرای فردیس کرج ارجاع داده شد و بازپرس پس از بررسی پرونده و اخذ توضیحات از موکل، قرار کفالت یک صد میلیون تومانی صادر کرد که پس از ارائه قبولی کفالت، حکم آزادی پروین محمدی به زندان شهید کچوئی ابلاغ شد.

بعدازظهر روز سه‌شنبه ۹ بهمن‌ماه پس از بازداشت جعفر عظیم زاده، دبیر هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران، پروین محمدی نیز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده بود.

نیروهای انتظامی فردیس کرج همزمان با بازداشت پروین محمدی تعدادی از وسایل شخصی وی از جمله لپ‌تاپ، گوشی موبایل و کتاب‌های وی را نیز ضبط کردند.

این فعال کارگری در تاریخ ۱۱ بهمن‌ماه، با قرار بازداشت یک ماهه، به زندان کچویی کرج منتقل شده بود. انتقال او به این زندان در حالی رخ داد که دادسرای فردیس کرج وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی که ساعت ۸ صبح برای آزادی وی آماده شده بود را نپذیرفته بود.

پروین محمدی، پیش‌تر نیز در آبان ماه سال ۹۴ به وزارت اطلاعات احضار شده بود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال