‎درخواست خانواده مهدی کروبی از زندانیان اعتصاب کننده برای پایان دادن به اعتصاب

جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ – هرانا – خانواده مهدی کروبی در پیامی از آقایان عبدالفتاح سلطانی، امیر خسرو دلیر ثانی، سعید مدنی و مهدی خدایی خواستند تا به اعتصاب غذای خود پایان دهند. به گزارش سحام٬ در این پیام٬‌ضمن تاکید بر شجاعت و ایستادگی این عزیزان در دفاع از حقوق برحق زندانیان٬ از آنان خواسته شده «تا سلامتی خود را که برای همه ما مهم و ارزشمند است را به خطر نیاندازند.»

عبدالفتاح سلطانی، امیر خسرو دلیر ثانی، سعید مدنی و مهدی خدایی از ظهر روز شنبه در اعتراض به وضعیت زندانیان بیمار که نیاز به رسیدگی پزشکی در خارج از زندان دارند و عدم توجه مسئولین زندان به وضعیت وخیم آنان دست به اعتصاب غذا زده‌اند. اعتصاب کنندگان خواسته‌اند که بیماران محبوس به بیمارستانی خارج از زندان اعزام شده و بتوانند از حق مرخصی درمانی بهره‌مند شوند.
‎متن این پیام بدین شرح است:
‎جناب آقایان عبدالفتاح سلطانی، سعید مدنی، امیر خسرو دلیرثانی و مهدی خدایی
‎با سلام و عرض احترام
‎ضمن تجلیل از مقاومت٬ شجاعت٬ ایستادگی و حق خواهی شما عزیزان در مسیر آزادی و آزادگی و نیز اعتقاد به حق اعتراض تان٬ از شما عزیزان خواهشمدیم تا سلامتی خود را٬ که برای همه ما مهم و ارزشمند است را به خطر نیانداخته و ضمن پایان دادن به اعتصاب غذای خود٬ به این مهم توجه داشته باشید که این خواسته٬ انتظار همه دلسوزانی است که امیدشان به شما و دیگر زندانیان مبارز و برومند است.
‎باشد که به زودی شاهد آزادی شما عزیزان و همه زندانیان دربند باشیم.
‎۱۷ آبانماه ۱۳۹۲خانواده مهدی کروبی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال