کارگران «متالوژی پودر ایران» ۵ ماه مزد معوقه و عیدی سال۹۶ طلبکارند

یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸-۲۰۱۹-۰۴-۰۷-IranSOS- / رضایت‌مندی کارگران از تغییر مدیریت کارخانه با وجود تعویق ۵ ماه حقوق قریب به ۱۶۰ کارگر کارخانه «متالوژی پودر ایران» در قزوین، کارگران در این کارخانه وضعیت فعلی را بهتر از گذشته می‌دانند.

کارگران متالوژی پودر ایران، امروز یکشنبه (۱۸ فروردین ماه) به خبرنگار ایلنا گفتند: وضعیت کارخانه تقریبا از ابتدای سال جاری با تغییر تیم مدیریتی کارخانه رو به بهبودی است و مطالبات معوقه مربوط به دستمزد سه ماهه پایانی سال ۹۶ به همراه عیدی و دو ماه حقوق پایان سال ۹۷ می‌شود.

یکی از کارگران شاغل در کارخانه متالوژی پودر ایران با بیان اینکه مشکلات مدیریتی و نداشتن منابع مالی کافی باعث شده خطوط تولیدی کارخانه سال گذشته فعالیت مستمر نداشته باشد، گفت: سال گذشته این کارخانه در زمینه تولید وضعیت خوبی نداشت، اما در سال جاری با تغییر رویکرد کارفرمای اصلی، تیم مدیریتی کارخانه به طور کل تغییر کرد و در حال حاضر همه خط تولید کارخانه از روز پنجم فروردین ماه  فعالیت مستمر پیدا کرده و کارگران مشغول کار شده‌اند.

به گفته وی؛ فروردین ماه سال گذشته امنیت شغلی حدود ۱۵۰نفر از کارگران این کارخانه با تعطیلی موقت آن به خطر افتاده بود که با از سر گیری فعالیت تولیدی کارخانه خوشبختانه همه کارگران مجددا به کار سابق‌شان بازگشتند تا جایی که در سال جدید حتی کارفرما چند نیروی کار جدید نیز استخدام کرده است.

او گفت: در سال جدید  ۵۲ تن تولید قطعه و۱۶۰ تن پودر آهن سفارش تولید داریم که با تغییر وضعیت کارخانه، کارگران با انگیزه بیشتر مشغول کارند. در عین حال کارفرما وعده کرده همه معوقات مزدی کارگران این کارخانه را تا پایان خرداد ماه پرداخت کند.

 شرکت متالوژی پودر ایران تنها تولیدکننده پودر آهن در ایران و خاورمیانه است. این واحد تولیدی با تکیه بر کارگران متخصص مجرب، ماشین‌آلات منحصر بفرد و مواد اولیه مرغوب، به کار تولید محصولات با کیفیت عالی در شهر صنعتی  البرز قزوین فعالیت دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال