استمداد خانواده یک زندانی در آستانه اعدام برای تامین دیه / ویدئو

یکشنبه ۰۸ اردیبهشت٬ ۱۳۹۸–IranSOS- یک زندانی متهم به “قتل” محبوس در زندان دیزل آباد کرمانشاه در آستانه اعدام قرار گرفته است. پدر این زندانی به گزارشگر هرانا گفته است که علیرغم جمع آوری مبلغ ۴۲۰ میلیون تومان از مبلغ دیه، هنوز با مبلغ مورد درخواست ۸۰ میلیون تومان فاصله داریم. به گفته وی “خانواده مقتول دو هفته جهت تکمیل کردن مبلغ دیه زمان داده‌اند”.

به گزارش هرانا، فرشاد پیرکرمی، زندانی محبوس در زندان دیزل آباد کرمانشاه در آستانه اعدام قرار گرفته است.

به گفته کرم الله پیرکرمی، پدر این زندانی، در تیرماه سال ۹۲،  بالا گرفتن درگیری میان این زندانی و یک جوان دیگر در محل کار فرشاد باعث کشته شدن این جوان شده است. پس از آن فرشاد پیرکرمی به اتهام قتل بازداشت و به زندان دیزل آباد کرمانشاه منتقل شد. دادگاه تجدید نظر استان کرمانشاه سال گذشته رای بر محکومیت این زندانی داده و حکم اعدام وی را صادر کرده است.

وی می‌گوید: “پرونده فرشاد به شعبه اجرای احکام اسلام آباد غرب منتقل شده و خانواده مقتول قبول کرده‌اند در ازای دریافت ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان دیه، با اعلام رضایت مانع از اجرای حکم اعدام فرشاد شوند”.

پدر فرشاد پیرکرمی که هم اکنون مسئولیت نگهداری از همسر و فرزندان فرشاد را دارد افزود: “با فروش خانه، زمین و هرچیزی که داشتیم و با جمع شدن مبالغ توسط مردم و خیرین، توانسته‌ایم تاکنون مبلغ ۴۲۰ میلیون تومان را جمع آوری کنیم. با این حال کماکان حدود ۸۰ میلیون از مبلغ مورد درخواست خانواده مقتول کم داریم. خانواده مقتول دو هفته فرصت داده تا مبلغ را تکمیل کنیم که با اعلام رضایت خود از اعدام فرشاد جلوگیری کنند”.

کرم الله پیرکرمی به گزارشگر هرانا گفته است که “دو دختر ۹ و ۱۴ ساله فرشاد در نبود پدر و شرایط بد اقتصادی که به دلیل جمع آوری مبلغ دیه با آن روبرو شده‌ایم و به دلیل وضع روحی نامناسبشان ترک تحصیل کرده و به مدرسه نمی‌روند”.

فرشاد پیرکرمی ۳۸ ساله، متاهل و دارای دو فرزند است، وی هم‌اکنون در زندان دیزل آباد کرمانشاه و در آستانه اعدام قرار دارد.

شماره کارت بانک تجارت به نام کرم الله پیرکرمی، پدر فرشاد پیرکرمی جهت کمک رسانی برای تکمیل مبلغ دیه:

۰۷۹۱ ۳۳۰۳ ۸۳۱۰ ۵۸۵۹

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال