‎تجمع کارگران جهاد نصر مقابل استانداری مشهد

‎يكشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲  – هرانا – جمعی از کارگران ˈشرکت جهاد نصر مشهد روز شنبه با تجمع در مقابل استانداری خراسان رضوی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. به گزارش ایرنا، تجمع کنندگان به علت خصوصی شدن شرکت جهاد نصر مشهد و مشکلات شغلی کنونی خود، خواهان بازگشت به سازمان جهاد کشاورزی به عنوان محل کار قبلی خود هستند.

یکی از این افراد گفت: ما کارگران جهاد کشاورزی بودیم که طی حکمی از اول مرداد ۱۳۷۳ تا آخر این سال به موسسه جهاد نصر مامور شدیم.
‎وی که خواست نامش ذکر نشود افزود: پس از اتمام ماموریت به عنوان کارگران موسسه جهاد نصر در این موسسه مشغول کار شدیم و اینک پس از سال‌ها کار در موسسه جهاد نصر حدود یک سال است که حقوق نگرفته‌ایم و امنیت شغلی ما به خطر افتاده است.
‎او گفت: بسیاری از کارگران این شرکت برای تامین معیشت خود به مسافرکشی روی آورده‌اند.
‎یکی دیگر از کارگران تجمع کننده گفت: شرکت جهاد نصر طبق اصل ۴۴ خصوصی شده لذا ما که از نیروهای مامور شده جهاد کشاورزی به این شرکت بودیم اکنون خواهان برگشت به سازمان جهاد کشاورزی هستیم.
‎وی تعداد کارگران شرکت جهاد نصر مشهد را حدود ۱۱۰نفر عنوان و بیان کرد: با برگشت این تعداد به جهاد کشاورزی موافقت نشده و طی یک سال اخیر مشکلات فراوانی را تحمل کرده‌ایم.
‎یک منبع موثق در شرکت جهاد نصر مشهد که خواست نامش ذکر نشود به خبرنگار ایرنا گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده بین جهاد کشاورزی خراسان رضوی و نماینده کارگران معترض، تکلیف کارگران مزبور تا قبل از تاسوعا و عاشورا روشن خواهد شد.
‎مدیرعامل شرکت جهاد نصر مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال تجمع و اعتراض کارگران تصمیماتی اتخاذ شده که مسوولیت آن بر عهده سازمان جهاد کشاورزی می‌باشد و به این شرکت مربوط نیست.
‎ˈمحمود شهیریˈ از ارائه اطلاعات بیشتر دراین زمینه خودداری کرد اما افزود: روابط عمومی و مسوولان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی باید در این زمینه پاسخگو باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال