‎انتقال مجدد مهدی کروبی به بیمارستان

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ – هرانا – فاطمه کروبی٬ همسر مهدی کروبی با انتشار پیامی ضمن اعلام آخرین وضعیت جسمی همسرش٬ از کادر پزشکی و پرستاری ایشان در بیمارستان لاله تهران و همچنین رئیس این بیمارستان تقدیر و تشکر نمود. به گزارش سحام٬ روز گذشته ماموران امنیتی آقای کروبی را برای انجام اقدامات کلینیکی و پاراکلینیکی به بیمارستان لاله تهران منتقل نمودند.

مهدی کروبی همکنون از مشکلات گوارشی و نیز عدم توانایی در راه رفتن به علت عوارض مربوط به حبس در پی عدم دسترسی به نور مستقیم آفتاب و هوای تازه؛ رنج می‌برد.
‎ماموران امنیتی پس از ساعتی ایشان را مجددا به محل حبس و حصرشان منتقل می‌کنند.
‎خانم کروبی با اعلام این خبر گفته که نگهداری مهدی کروبی در محیطی غیرمسکونی با امکانات بسیار محدود موجب بروز بیماری‌های متعدد برای ایشان شده است.
‎اکنون بیش از هزار روز از حبس و حصر مهدی کروبی سپری شده است. وی دوران حبس را به تنهایی و در ساختمان امن وزارت اطلاعات سپری می‌کند.
‎طی ۷ روز گذشتهُ این دومین باری است که ماموران امنیتی٬‌ مجبور به انتقال آقای کروبی به بیمارستان می‌شوند.
‎خانواده کروبی در راستای بهبود شرایط جسمی مهدی کروبی٬ بار‌ها خواستار انتقال ایشان به منزل شخصی خود شده‌اند. اما نهادهای امنیتی همچنان با این مهم مخالفت می‌نمایند.
‎هرچند رسانه ها٬ شرایط آقای کروبی را حبس و حصر خانگی اعلام می‌کنند٬ لیکن ایشان نه تنها در منزل مسکونی خود نیستند٬ بلکه محل حبس ایشان نیز فاقد استانداردهای حداقلی یک ساختمان مسکونی است.
‎متن پیام خانم فاطمه کروبی به شرح زیر است:
‎بدنبال پیگیری و محبت هموطنان گرانقدر در ارتباط با روند درمانی آیت الله کروبی٬ لازم می‌دانم ضمن سپاس و تشکر فراوان از همه عزیزانی که به طرق مختلف محبت و همراهی خود را ابراز داشتند به اطلاع برسانم که روز گذشته (دوشنبه صبح) با هماهنگی ماموران امنیتی٬ آقای کروبی جهت درمان و انجام اقدامات کلینیکی و پاراکلینکی برای ساعاتی به بیمارستان لاله منتقل و غروب‌‌ همان روز مجددا به مکان حصر بازگردانده شدند.
‎متاسفانه محرومیت ممتد از هوای تازه، نور آفتاب و مهم‌تر نگهداری ایشان در محیطی غیر مسکونی با امکانات بسیار محدود موجب بروز بیماری‌های متعددی شده است.
‎بدینوسیله مراتب تشکر خود را از پزشکان محترم و پرستاران گرامی و نیز ریاست محترم بیمارستان لاله اعلام می‌نمایم و از خداوند منان برای آنان توفیق و سلامت مسئلت می‌کنم.
‎فاطمه کروبی
‎۲۸ آبان ماه ۱۳۹۲

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال