‎وخامت وضعیت جسمی رضا شهابی در زندان اوین

سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۲ – هرانا – رضا شهابی فعال کارگری در بند در پی بحران بیماری خود به بهداری زندان اوین منتقل شد. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، عصر شنبه ۲ آذر ماه رضا شهابی به‌دلیل کمر درد شدید و بی‌حسی پا‌ها بصورت اورژانسی به بهداری زندان اوین منتقل می‌شود. یک منبع آگاه به گزارشگر هرانا گفت: “رضا شهابی دیگر قادر به راه رفتن نبود ولی در اعتراض به وضعیت اسماعیل برزگری که ۳۲مین روز اعتصاب غذای خود را پشت سر می‌گذاشت و عدم رسیدگی به وضعیت پزشکی و خواسته‌های وی و نیز محمد جراحی و شاهرخ زمانی قصد رفتن به بهداری را نداشت.

زمانی که همبندیان رضا شهابی وی را به بهداری زندان منتقل کردند پزشک بهداری (آقای دکتر بحرینی) تنها به تزریق آمپول مسکن و کورتون اکتفا کرده و وی دوباره به بند ۳۵۰ منتقل می‌شود.”
‎وی در مورد وضعیت فعلی رضا شهابی بیان داشت: “وی در وضعیت وخیمی به سر می‌برد. به طوریکه به هنگام راه رفتن به صورت دولا و لنگ لنگان و به سختی قادر به حرکت است.”
‎این منبع در ادامه گفت: “سعید متین‌پور دیگر زندانی سیاسی زندان اوین که دچار انحراف ستون فقرات و دردهای مضمن کمر است تا کنون نه به مرخصی رفته و نه برای وضعیت جسمانی‌اش به مراکز درمانی اعزام گشته است.”

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال