‎سخنان دردناک و بغض آلود دکتر محمد ملکی درباره مساله اعدام در ایران

‎جمعه ۱۵ آذرماه ۱۳۹۲- لغو اعدام – در این مدت که آقای روحانی آمده سر کار ۲۵۰ نفر اعدام شدند …

گاهی این کشتارها را می بینم، حالا شما یک نفر را به اتهام قاچاق مواد مخدر یا مساله‌ای دیگر، یک نفر را کشتید، شما خانواده‌ای را متلاشی می کنید. این بچه‌ها در چه شرایطی در این مملکت بزرگ می شوند؟ آینده این بچه‌ها را خراب می کنید، آینده این مملکت را خراب می کنید؟ شما چه کار دارید می کنید؟ من خطاب به این حاکمیت از صدر تا ذیلش می گویم که مملکت را شما دارید شخم می زنید. از نظر فساد، فحشا، دغلی، دروغ، و همه چیز. از خدا بترسید، شرم کنید، حیا کنید. دست بردارید، چقدر اعدام؟ چقدر اعدام؟ چقدر خون ریختن؟ ناف این حکومت را با مرگ و نیستی و نابودی بریدند.“

‎ملکی برخی سخنان مطرح شده درباره این که “اعدام‌ها برای سنگ اندازی در مسیر دولت صورت می گیرد” را، حرف‌های ” بی‌دلیل” توصیف کرد و گفت:

‎«اگر آقای روحانی با این جو امنیتی و کشت و کشتار واقعا مخالف است، برود پیش آقای خامنه‌ای بگوید چه خبر است در این مملکت، این دستگاه قضایی چکار دارد میکند. اگر ایشان قبول نکرد بیاید با مردم مطرح کند، مردم را بخواهد، همانکاری که مصدق میکرد، هر وقت مشکلی پیش می آمد با مردم دردل میکرد و مردم را در صحنه میخواست. من هم در این روزهای آخر عمرم گاهی مینشینم و به حال این ملت و به حال این مملکت اشک می ریزم … واقعا نمیدانم چی بگم، درد بزرگیست …»

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال