‎بازداشت و بی‌خبری از دو شاعر پست مدرن

سه شنبه ۱۰ دیماه ۱۳۹۲ – IranSOS – مهدی موسوی و فاطمه اختصاری دو شاعر پست مدرن از ۲۴ روز پیش در بازداشت بسر می‌برند. بنا به  گزارش هرانا، این دو شاعر پست مدرن که در اوایل آذر ماه قصد سفر به خارج از ایران را داشتند با مشکل ممنوع الخروجی خود روبرو شدند و از همین روز در تاریخ ۱۶ آذر ماه به دادسرای اوین مراجعه کرده و سپس بازداشت شدند.

یک منبع نزدیک به خانواده مهدی موسوی و فاطمه اختصاری به گزارشگر هرانا گفت: «ما اطلاع داریم که اطلاعات سپاه ایشان را بازداشت کرده و هم اکنون در بند ۲-الف سپاه نگهداری می‌شوند. هردو نفر تنها یکبار اجازه پیدا کرده‌اند به منزلشان زنگ بزنند و تنها در این تماس بسیار کوتاه خبر سلامتی خود را داده‌اند.»
‎مهدی موسوی در تابستان ۱۳۹۱ پس از انتشار گزارشاتی از سوی باشگاه خبرنگاران جوان و رسانه‌های اصولگرا برای چندمین بار بازداشت شده و وبلاگ وی نیز مسدود شده بود.
‎فاطمه اختصاری نیز که سابقه سردبیری نشریهٔ تخصصی غزل پست مدرن با عنوان «همین فردا بود» را در کارنامه خود دارد در سال ۱۳۹۱ در جریان مسابقه فوتبال تیم های ملی ایران- کره جنوبی در استادیوم آزادی با لباس پسرانه حضور داشت که این مسئله با واکنش‌های متعددی مواجه شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال