‎فعالیت رسمی سرکوبگران افتخاری در پایتخت

‎شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۳ -IranSOS- جانشین فرمانده نیروی انتظامی از ورود ۵۰۰ پلیس افتخاری؟؟! به چرخه انتظامی پلیس تهران خبر داد.  وی درباره نحوه فعالیت ماموران پلیس افتخاری با اشاره به این که پلیس سعی دارد تا با به کارگیری افتخاری مردم؟؟! گشت‌های خود را به سطح کوچه‌ها برساند، خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال کثیر مردم، پلیس تهران تنها نسبت به بکارگیری ۵۰۰ نفر اقدام کرده است و این اقدام با اختیار ویژه و تجهیزات مناسب به کار گرفته خواهند شد.

به گزارش (ایسنا)، سردار احمدرضا رادان در حاشیه رزمایش اقتدار نوروزی پلیس که در میدان “آزادی” برگزار شد با بیان این که رزمایش اقتدار پلیس با حضور ماموران یگان ویژه، راهور و آگاهی امروز (دوم فروردین ماه) اجرایی می‌شود، اظهار کرد: امسال شاهد یک ویژگی خوب و مناسب در این رزمایش هستیم که به صورت رسمی از امروز پلیس‌های افتخاری نیز به خدمت گرفته می‌شوند.

وی با بیان این که این طرح (به کارگیری رسمی پلیس افتخاری) پس از تهران در ۱۳ استان کشور نیز اجرایی شده و پس از آن به کل کشور تعمیم داده می‌شود، گفت: امروز ۵۰۰ نفر از ماموران پلیس افتخاری در تهران فعالیت خود را به صورت افتخاری آغاز می‌کنند و امیدواریم بتوانیم سطح گشت‌های پایتخت را به کوچه‌ها برسانیم.

‎به گفته رادان از امروز ۸۰۰ واحد انتظامی در پلیس آگاهی، راهور و انتظامی در تهران مسئولیت ویژه خود را برای تامین نظم و امنیت آغاز خواهند کرد.

‎وی در پاسخ به درخواستی مبنی بر ارائه گزارشی از عملکرد ماموران پلیس راهور، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها هفته‌ای یک بار گزارشی در خصوص فعالیت و عملکرد پلیس راهور ارائه خواهد شد، اما آنچه که مهم است این است که پنج درصد از واژگونی‌ها ناشی از شتاب و خواب آلودگی است.

‎جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین با اشاره به این که میزان وقوع سرقت مسلحانه و خشن نسبت به مدت مشابه ۶۰ درصد کاهش نشان می‌دهد، یادآور شد: امیدواریم که با ورود پلیس افتخاری میزان سرقت خرد کاهش یابد، چرا که سال ۹۳، سال بدی برای سارقان خواهد بود و طرح ویژه مبارزه با سارقان نیز در دستور کار است.

‎وی درباره نحوه فعالیت ماموران پلیس افتخاری با اشاره به این که پلیس سعی دارد تا با به کارگیری افتخاری مردم گشت‌های خود را به سطح کوچه‌ها برساند، خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال کثیر مردم، پلیس تهران تنها نسبت به بکارگیری ۵۰۰ نفر اقدام کرده است و این اقدام با اختیار ویژه و تجهیزات مناسب به کار گرفته خواهند شد.

‎جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که پلیس افتخاری یکی از بازوهای مقتدر پلیس است، ادامه داد: این افراد با لباس مشخص احکام ماموریتی و کارت شناسایی به کار گرفته خواهند شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال