پاسخ فیروز آبادی درباره مکان «فوق سری»

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷-۲۰۱۸-۰۶-۱۹-IranSOS- رییس سابق ستادکل نیروهای مسلح که در چند روز اخیر به دلیل طرح مباحثی با عنوان «ویلای لواسان» خبرساز شد، با انتشار پاسخی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا متن پاسخ سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی به آن‌چه از سویجنبش عدالتخواه دانشجویی مطرح شده، به این شرح است:

«بدین‌وسیله سند تحویل محلی در لواسان ابتدای جاده کُند را که به دستور مقام معظم رهبری به اینجانب تحویل شده است برای اطلاع ملت شریف ایران منتشر می‌کنم.

محل تحویلی یک ساختمان مخروبه با حدود ۴ اتاق معمولی و بدون هرگونه امکانات زیر سقف شیروانی مربوط به حدود ۷۰ تا ۱۰۰ سال پیش می باشد. جزئیات آن در متن سند آمده است. (یک برگ به پیوست). ضمناً اینجانب از هیچ مرجعی حکمی ولایی، قانونی و یا قضایی برای تخلیه دریافت نکردم.

این محل ۲۲ سال به عنوان دفتر فوق سری رئیس ستادکل استفاده می‌شد. در مورد مصاحبه با خبرنگاران محترم درخواست مجوز کرده‌ام که در صورت اجازه ان‌شااللّه اقدام خواهد شد.»

 

روز گذشته محمدجواد معتمدی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در ارتباط با نامه‌ای که این تشکل دانشجویی به تازگی در خصوص ویلای لواسان منتشر کرده است، با ایسنا گفت‌وگو کرد که متن این گفت‌وگو و اسناد اینجا قابل مشاهده است.

رییس کل دادگستری استان تهران نیز امروز بعد از ظهر در بخشی از نشست خود با خبرنگاران  در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با ویلایی در لواسان و اینکه آیا در خصوص این ویلا شکایت و یا پرونده‌ای تشکیل شده است یا نه؟ عنوان کرد: صرف‌نظر از صحت و سقم این موضوع، آنچه قطعا اعلام می‌کنیم این است که تا امروز از ناحیه نهادی که مالکیت قانونی ملک مذکور را داشته باشد هیچ درخواستی مبنی بر تصرف، خلع ید، منع تصرف و … نه به ما و نه به حوزه قضایی لواسان واصل نشده است. در نتیجه از ناحیه دستگاه قضایی حکمی صادر نشده، اینکه گفته می‌شود با مماشات دستگاه قضایی تصرف ادامه داشته ادعای کذب و ناشی از بی‌اطلاعی اظهارکننده‌ها است. تاکنون تقاضایی نبوده و صدور حکم موکول به تقاضای فرد یا نهاد ذیربط است. البته دقایقی قبل یعنی ساعت ۲:۳۰ امروز دادخواستی از نهاد ذیربط مبنی بر رفع تصرف به حوزه قضاییه لواسان واصل شده است. به دلیل دقت و قاطعیت در رسیدگی حداقل زمان را برای رسیدگی تعیین کرده‌ایم و هفته آینده برای رسیدگی به این موضوع تعیین شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال