بیانیه جامعه زندانیان سیاسی ایران قتل عام و جنایت هولناک در اشرف

« تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست شکست و پیروزی هست، اما پیروزی نهایی از آن خلقها خواهد بود.»
بار دیگر رژیم فاشیست مذهبی حاکم بر ایران در یک تبانی آشکار با ارگانهای امنیتی دولت فرقه ای عراق، در جنایتی هولناک و مافوق تصور، دست به کشتار و قتل عام رزمندگان آزادی و پناهندگان سیاسی ایران زدند و پنجاه و دو نفر از ساکنان اشرف را که بعنوان افراد «حفاظت شده» میبایست تحت پوشش سازمان ملل باشند بیرحمانه به خاک و خون کشیدند. همچنین هفت تن از آن دلاوران، برای شکنجه و آزار بیشتر ربوده شده اند. برخی از آن عزیزان اعدام شده و یا مفقود گردیده، از زندانیان سیاسی از بند رسته ایران طی سه دهه اخیر بودند.

دستان بسته این اسیران مظلوم و زدن تیر خلاص به سر آنها، یادآور اعدامهای بیرحمانه دهه سیاه شصت و بخصوص تداعی کننده دستان بسته سربداران قتل عام تابستان شصت و هفت میباشد. البته وقاحت و شناعت انجام چنین عملیاتی حتی در خارج از مرزهای جغرافیای ایران اشغال شده، بیانگر التزام “شیخ اعتدال” به ادامه سیاست تروریسم دولتی در ارتکاب جنایاتی همچون کشتار میکونوس و بیش از چهارصد وپنجاه عملیات تروریستی ملایان پلید در سراسر جهان است. جنایاتی که بی شک بی عملی سازمانهای حقوق بشر جهانی ومماشات کشورهای غربی باعث تداوم آن شده است.

لازم به تاکید است که از نظر ما، مسئولیت این کشتار فجیع و جنایت فاحش، قبل از همه و بیشتر از بقیه، بر عهده دولت مالکی و نیروهای امنیتی تحت امرش میباشد و تا حسابرسی نهایی در پیشگاه عدالت، در حافظه مردم ستم زده و اپوزیسیون ستم ستیز ایران باقی خواهد ماند و بی تردید مورد پیگیری و مواخذه قرار خواهد گرفت.
ما “جامعه زندانیان سیاسی ایران” این کشتار و “جنایت علیه بشریت” را قویا محکوم نموده و از ارگانهای ملل متحد و دولت امریکا، خواهان تحقق موارد زیر هستیم:

۱-    تضمین آزادی هفت گروگان این حمله و تحقیقات مستقل و بین المللی در رابطه با این قتل عام، تا روشن شدن  تمامی زوایا و مشخص شدن آمران و عاملان و تحت تعقیب گرفتن همه قاتلان و آدمربایان.

۲-    با توجه به تکرار حملات تروریستی به اردوگاه اشرف و لیبرتی و عدم توانایی و خواست حاکمیت دست نشانده عراق برای مقابله با آن، اسقرار نیروهای کلاه آبی سازمان ملل برای حفاظت از جان ساکنان تا زمان انتقال به کشورهای امن، ضروری است.

جامعه زندانیان سیاسی ایران
شهریور ۱۳۹۲

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال