در قائمشهر یک جوان ۱۸ ساله در ملاء عام اعدام شد (گزارش تصویری)

۲۶ شهریور ۱۳۹۲ به گزارش فارس از شهرستان قائمشهر، بامداد روز گذشته تمام حیات جوان ۱۸ ساله‌ای در قائمشهر با طناب‌دار حلق آویز شد و به پاس همه بدی‌ها و رنج‌هایی که در طومار عمر کوتاهش پیچید در مقابل دیدگان مردمی که شاهد جان دادنش بودند به پاداش مرگ گردن نهاد. روایت چرایی اعدام و مرگ با طناب دار متهم «ع. ق» فرزند قاسم با قرائت متن حکم دادگاه به شرح در آمده است.

بر اساس محتویات پرونده مستقر در دادگاه کیفری استان مازندران مستقر در دادگستری شهرستان قائمشهر و پرونده اجرایی دادسرای عمومی و انقلاب قائمشهر به موجب کیفر خواست و در پی شکایت خانم الف، آقای ع.ق ۱۸ ساله اهل و ساکن قائمشهر باسواد و مجرد، دارای سوابق کیفری از تاریخ ۲۱ خرداد ۹۲ بازداشت موقت بود.
‎در ادامه اعلام شد: وی متهم به زنای به عنف، تهدید به ضرر جسمانی با چاقو، اخاذی، ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو، فحاشی و مزاحمت بانوان است.
‎شاکیه در جلسه محاکماتی در تاریخ ۲۴ مردادماه ۹۲ اظهار داشته است: متهم در مسیر تردد وی به مدرسه مدام مزاحم وی شده و همیشه زمان تعطیلی وی را به داخل کوچه خلوت می‌برد و از کیفش پول بر می‌داشت.
‎وی افزود: متهم در پی تعقیب هر روزه آدرس منزلش را پیدا کرده حتی از وی می‌خواست تا ضمن معرفی دوستانش به وی آنها را خفه کند و برای اجرای این عمل وی را با چاقو تهدید می‌کرد تا اینکه در تاریخ هفت اردیبهشت ۹۲ ساعت ۱۲ ظهر، متهم با پی بردن از تنها بودن شاکیه، زنگ منزل‌شان را می‌زند و وی به گمان اینکه همسایه‌شان است در را باز می‌کند که متهم بلافاصله اسپری اشک‌آور را به چشمانش و لگدی بر شکمش می‌زند که موجب افتادن و بیهوشی او می‌شود.
‎شاکیه ادامه داد: زمانی‌که به هوش آمد دست و پایش را بسته دید و هنگامی‌که به این عمل اعتراض کرد؛ «ع» وی را با عصبانیت مورد ضرب و جرح و کتک‌کاری قرار داده در حالی که چاقویی را زیر گلویش نهاده بود با اجبار مبادرت به تجاوز جنسی به وی کرد و در حین این عمل شنیع با دوربین گوشی همراه خود به فیلمبرداری پرداخت.
‎در پی وقوع  جرم، دختر نگون بخت که به شدت ترسیده بود به علت تهدید به قتل از گفتن موضوع به خانواده‌اش خودداری کرد و به جهت جراحات وارده سه روز در بیمارستان بستری شد تا ۲۰ روز بعد که دوباره به علت خوردن قرص به قصد خودکشی در بیمارستان بستری شد، متهم در ساعت ۲۲:۳۰ به محل بستری وی رفته و وی را تهدید به سکوت کرد.
‎با بیان اظهارات شاکیه ،«ع» پس از دستگیری در تحقیقات اولیه نزد ماموران انتظامی ضمن قبول اظهارات شاکیه اعتراف کرد که با روسری وی دست و پایش را بستم و با ضرب و جرح توسط چاقو وی را مورد تعرض جنسی قرار دادم.
‎پرونده  عمر «ع.ق» با جرم محرز تجاوز به دختری بی‌دفاع برای همیشه تاریخ بسته شد و یادگار عمر جنایت‌آمیز او دختری است که نوشداروهای جهان برای جسم و روح مجروح او کم آمده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال