‎ممانعت محمدرضا پورشجری از انجام سونوگرافی

‎یکشنبه ۲۰٬ بهمن ۱۳۹۲ – IranSOS – محمدرضا پورشجری به علت بی توجهی مسئولین به بیماری قلبی اش، از آزمایشات کلیه خودداری کرد. به گزارش هرانا، مسئولین بهداری زندان ندامتگاه مرکزی کرج درحالی برای محمدرضا پورشجری انجام سونوگرافی را تجویز کرده بودند که وی از درمان بیماری اصلی خود یعنی مشکلات قلبی محروم بود است.

این زندانی سیاسی نیز در اعتراض به بی توجهی پزشکان بهداری به مشکلات قلبی اش که آن را کشنده میداند دست به اعتصاب درمان زده و اعلام کرده است تنها برای درمان بیماری قلبی خود حاضر به شکستن اعتصاب خواهد شد.
‎میترا پورشجری دختر این زندانی سیاسی به گزارشگر هرانا گفت: “پزشکان بهداری تشخیص دادند که مجاری ادراری پدر عفونت کرده و باید سونوگرافی شود. ولی پدرم بدلیل اینکه مشکل اصلی خود را قلب و قند خون میداند از انجام سونوگرافی خودداری کرد. پزشکان به مشکلات قلب پدرم هیچ توجهی نمی‌کنند و پدرم برای هردرمانی بجز قلب اعتصاب درمان کرده است.”
‎وی در ادامه گفت: “پدرم در وضعیت جسمی نگران کننده ای بسر میبرد و هرچه میخورد بالا می‌آورد. وی همچنین از آمارهای صبحگاهی نیز گله دارد و میگوید تاکنون دو بار سر آمار صبحگاهی حالش بد شده و از هوش رفته است. همچنین پدرم به غذای رژیمی نیاز دارد، ولی مسئولین چندین ماه است با درخواست وی موافقت نمی‌کنند.”
‎محمدرضا پورشجری (سیامک مهر) دوبار دچار حمله قلبی شده است و از بیماری‌هایی همچون دیسک کمر، قند بالای خون و پروستات نیز رنج می‌برد؛ وی مدت‌ها از امکانات درمانی در زندان مزبور محروم بوده و از شرایط جسمی بدی برخوردار است.
‎محمدرضا پورشجری وبلاگ نویس زندانی ۵۱ ساله، ۲۱ شهریور ماه ۱۳۸۹ در منزل مسکونی خود در شهر کرج بازداشت شد. او پس از بازداشت به سلول‌های انفرادی زندان رجایی‌شهر منتقل و مدت هفت ماه مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفت که این فشار‌ها موجب آسیب‌های جسمی بر روی وی گردید.
‎وی هم اکنون در سالن ۷ زندان ندامتگاه مرکزی کرج نگهداری می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال