‎ادامه پخش« سرزمین کهن» منوط به نظر منتقدان است

‎یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲- IranSOS – مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما‎ی رژیم ایران گفت گروهی به عنوان ناظر قسمت‌های آتی سریال «سرزمین کهن» را ببینند و با بازبینی کامل این سریال روی آنتن برود. وی ادامه داد: چنانچه تا آخر هفته نتیجه مشخص شود، پخش ادامه دارد و اگر به نتیجه نرسد، احتمالا متوقف خواهد شد. 

در حقیقت نتیجه بازبینی‌هایی که انجام خواهد شد در این باره تعیین کننده است. مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما‎ی رژیم ایران گفت: هیأتی از سوی رئیس سازمان، مسئول بازبینی سریال «سرزمین کهن» شد. «سیدتقی سهرابی» در گفت‌وگو با فارس گفت: مهندس ضرغامی دستور داده تا گروهی به عنوان ناظر قسمت‌های آتی سریال «سرزمین کهن» را ببینند و با بازبینی کامل این سریال روی آنتن برود.
‎وی ادامه داد: چنانچه تا آخر هفته نتیجه مشخص شود، پخش ادامه دارد و اگر به نتیجه نرسد، احتمالا متوقف خواهد شد. در حقیقت نتیجه بازبینی‌هایی که انجام خواهد شد در این باره تعیین کننده است.
‎سهرابی تصریح کرد: در هفته جاری نیز هیاتی از سوی رئیس رسانه ملی برای دلجویی از هموطنان عزیزمان به برخی استان‌های کشور سفر خواهد کرد و از طریق گفت‌وگوی مستقیم با معترضین گزارش جامعی به رئیس رسانه ملی ارائه خواهند داد. 
‎سریال سرزمین کهن ساعت ۲۲:۳۰ روزهای پنجشنبه از شبکه سه سیما پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱۹:۳۰ روزهای جمعه به روی آنتن بود. تاکنون چهار قسمت از این سریال پخش شده است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال