‎شهرام جزایری‫:‬ بنده را مورد عفو قرار دهید

‎سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ – IranSOS – وکیل‌مدافع شهرام جزایری به بیان آخرین وضعیت پرونده موکلش پرداخت. سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با (ایسنا) با بیان این که پرونده موکلم مربوط به سال ۸۰ می‌شود، گفت: شهرام جزایری در مجموع ۱۲ سال حبس را تحمل کرده است. وی تصریح کرد: موکلم ۴ سال حبس را به دلیل مشکلی که در برگه پایان خدمتش وجود داشت و گفته شد که جعلی بوده تحمل کرد. ۳ سال حبس را به اتهام پرداخت رشوه، ۲ سال برای خروج غیرقانونی از کشور، یک‌سال حبس به اتهام دخالت در اموال توقیفی و ۲ سال حبس هم بابت پرداخت جزای نقدی تحمل کرده است.

علیزاده‌طباطبایی در مورد اتهام تحصیل مال نامشروع شهرام جزایری گفت: میزان تحصیل مال نامشروع ۴۸ میلیون دلار (معادل ۵۰ میلیارد تومان) بود که موکل در سال ۸۰ این وام را از بانک ملی دبی اخذ کرد و اکنون اصل بدهی را برگردانده و رد مال انجام شده است.

‎وی با بیان این که موکل این وام را برای فعالیت‌های اقتصادی و صادراتی اخذ کرده بود، ادامه داد: بانک گزارش توجیهی وی را پذیرفته و به طور کلی وام دریافتی کاملا قانونی بوده است.

‎علیزاده‌طباطبایی با اعلام این که دوران محکومیت شهرام جزایری تمام شده و دلیلی برای ادامه بازداشت وی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: موکلم فکر می کند شاید موضوع دیگری مطرح باشد که هنوز رسیدگی نشده است.

‎وکیل‌مدافع شهرام جزایری با بیان این که حدود دو ماه پیش موکلش نامه درخواست عفو را از طریق زندان به قوه قضاییه ارسال و در آن بیان کرد که بنده را مورد عفو قرار دهید تا در کنار خانواده‌ام باشم، گفت که هنوز جواب نامه‌ای که ارسال کرده، نیامده است.

‎علیزاده‌طباطبایی اظهار امیدواری کرد که موکلش هرچه سریع‌تر آزاد شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال