‎دستگیری ۱۵ هنجارشکن در طرح دریا

یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ – فرمانده یگان ویژه پلیس گیلان از دستگیری ۱۵ تن به علت ایجاد ناهنجاری در اجرای طرح سالم‌سازی دریا خبرداد. سرهنگ بهمن علیپور در گفت‌و گو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،در این‌باره گفت: با شروع سفرهای نیمه‌دوم تعطیلات تابستانی و ورود تعداد زیادی از هموطنان به طرح‌های سالم‌سازی دریا، ماموران یگان ویژه و نیروهای کمکی یگان دوم ناجا اقدامات خود در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را آغاز کردند

و در همین راستا به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی مسافران و استفاده بهینه از نعمت‌های خدادادی از جمله دریا ماموران یگان ویژه پلیس با ایجاد محیطی آرام و امن درصدد هستند که مسافران و مردم از سوحل دریا به نحو مطلوب استفاده کنند.

‎وی با بیان اینکه پلیس با هنجارشکنان و فرصت‌طلبان در سواحل به شدت برخورد می‌کند، گفت: ماموران یگان ویژه در هفته گذشته چهار دستگاه خودرو را به علت آلودگی صوتی توقیف و رانندگان این وسایل‌نقلیه را با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی کرده‌اند.

‎فرمانده یگان ویژه با بیان اینکه ۱۵ تن نیز به علت ناهنجاری در هفته گذشته دستگیر و به دادسرا معرفی شده‌اند، از شهروندان و مسافران خواست به هشدارهای پلیس توجه کنند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال