‎تجمع خانواده زندانیان سیاسی در خیابان پاستور

‎سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ -IranSOS- جمعی از خانواده زندانیان سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ اوین به همراه تعدادی از فعالین سیاسی-مدنی و مردم، صبح امروز در مقابل دفتر ریاست جمهوری و قوه قضاییه در خیابان پاستور تجمعی اعتراضی برپا کردند. به گزارش هرانا، از ساعت ۱۰ صبح امروز، سه شنبه دوم اردی بهشت ماه، قریب به صد نفر در مقابل قوه قضاییه و دفتر ریاست جمهوری تجمع کردند. در این تجمع که در اعتراض به وقایع پنج شنبه سیاه در بند ۳۵۰ زندان اوین برپا شد، شعارهایی از جمله «زندانی سیاسی، آزاد باید گردد»، «اوین شده فلسطین، دولت چرا نشستین» و «وزیر دادگستری، استعفا استعفا» سر داده می‌شد.

خانواده‌های زندان سیاسی همزمان با این تجمع، شکایت نامه‌هایی خطاب به رئیس قوه قضاییه و دولت نیز نوشته و تحویل مقامات دادند. این تجمع تا حدود ساعت ۱ بعد از ظهر ادامه یافت.
‎گفتنی ست که در حین تجمع در مقابل دفتر ریاست جمهوری، ماموران امنیتی از فیلم برداری و عکس برداری کسانی که دوربین در دست داشتند، ممانعت به عمل می‌آوردند و چند تن در این خصوص بازداشت شدند و این در حالی بود که ماموران از دقایق اولیه از تجمع کنندگان فیلم برداری می‌کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال