‎مرگ دو کارگر در روز کارگر

‎جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ -IranSOS- مدیر حوزه سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مرگ دو کارگر در پی ریزش آوار یک محل گودبرداری شده در شهرک صنعتی طرق این شهر خبر داد. ابوالفضل تیموری در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره این حادثه گفت: وقوع یک مورد حادثه ریزش آوار در ساعت ۱۱:۱۸ روز پنجشنبه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد اطلاع داده شد و در پی آن تیم امداد و نجات ایستگاه‌های ۳۹ ، ۲ و ۹ از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در در شهرک صنعتی طرق ، اعزام شدند.

مدیر حوزه سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که دو کارگر جوان حین کار در یک گودبرداری شده ناهگان دچار حادثه شده و بخش‌هایی از دیواره محل گودبرداری شده بر سر آنان ریخته و در زیر خروارها خاک مدفون شده‌اند.
‎تیموری با بیان اینکه آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به آوار برداری و خارج کردن جسد دو کارگر از زیر آوار کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند، گفت: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی مرگ این دو کارگر را تایید و اعلام کردند.
‎مدیر حوزه سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد درباره علت وقوع این حادثه اظهارکرد: رعایت نکردن اصول ایمنی هنگام کار و گودبرداری علت این حادثه بوده است.
‎به گفته تیموری آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل ، جسد این کارگران را برای انجام اقدامات قانونی و ادامه تحقیقات به عوامل انتظامی مستقر در محل تحویل داده و به عملیات خاتمه دادند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال