‎وقتی جریانات خاص، شهر موش‌ها را به صهیونیست‌ها مرتبط می‌کنند!

تابناک – داستان شهر موش‌ها خیلی سر‌راست و بدون پیچیدگی درباره قومی آواره از موش‌هاست (قوم آواره یهود) که به زعامت معلمشان، (معلم یا ربی در یهودیت که یکی از صفات موسی است) رهسپار شهری می‌شوند که به تعبیر معلم، دارای مغازه‌های زیبا و کوچه‌های تمیز و پر از گردو و میوه است (نهرهای شیر و عسل وعده داده شده به یهودیان در سرزمین موعود)و…

فیلم «شهر موش‌ها» از خاطره‌انگیز‌ترین آثار کودک تولید شده پس از انقلاب است که یک نسل با آن و البته مجموعه «شهر موش‌ها» خاطره دارد؛ اما ظاهراً این خاطره‌ها در دوره ساخت «شهر موش‌های ۲» باید از نظر‌ها محو شود، چرا که نشانه‌شناسان چنین روایت می‌کنند که این کارتون در راستای آرمان صهیونیست است و لابد با این تفاسیر مرضیه برومند نیز در این سال‌ها بابت خدماتش، پول خوبی گرفته ‌است!

‎به گزارش «تابناک»، هنگامی که به یک عده مدعی کار‌شناسی در نشانه‌شناسی و …میدان داده می‌شود که در تهران ساختمان‌های دارای نمادهای فراماسونری را شناسایی کرده، کتابی در این باره منتشر کنند و عملاً بسیاری از ساختمان‌ها را نماد فراماسونری قرار داده و طبیعتاً معماران یا طراحان این بنا‌ها را بدون پیگرد قانونی در معرض چنین اتهامی قرار دهند، نباید تعجب کرد که این نشانه‌شناسی به کارتون‌های ایرانی نیز تسری یابد. صهیونیست را‌‌ همان موش کثیف معروف تعبیر می‌کنند که در جنگ جهانی دوم به واسطه بیماری چنین خوانده می‌شده و برای بهبود چهره‌اش در نسل‌ها بعدی، سفارش ساخت تام و جری را داده‌اند و البته به همین هم بسنده نکرده‌اند!

‎روزی یوگی و دوستان نعوذبالله به یکی از پیامبران اولوالعزم تشبیه شد، روز دیگر از بت‌من و … برداشت باورنکردنی استخراج کردند و در پایان نیز مربی اژد‌ها، انیمیشنی در راستای ترتیب کودک استراتژیست شد اما اساساً کدام نقطه از جهان کودک استراتژیست تربیت کرده و اصولاً یک مملکت چند میلیون استراتژیست (شخصی که نقشه راه را برای یک سیستم و اجزای سیستم طراحی می‌کند) دارد و آیا اساساً جز این است که استراتژی‌ها و مفاهیمش با سرعتی شگرف هرچند سال در حال تغییر است و این‌ها همچون مفاهیم پایه، تعابیر ثابتی ندارند و آیا از آموزش استراتژی دروس مهم‌تری نباید مطرح شود؟ آیا آموزش تمامی اصول قانون اساسی و قوانین مدنی از استراتژی پراهمیت‌تر نیست؟!

‎در چنین فضایی است که گمان می‌شود باید انیمیشن‌های داخلی را هم روی نمودار برد و دید شبیه کدام نمودار صهیونیست، فراماسونری، فرویدیسم، ایلیمونی و… می‌شود و می‌توان خود را کاشف یک پشت پرده اعلام ‌و کارتون را یکی از دسیسه‌های دشمنان تعبیر کرد که قرار است در ناخودآگاه کودکانمان، ارزش‌های آن‌ها را بکارد! از جمله چنین ندیمان صهیونیست ظاهراً احمد بهبهانی، نویسنده و مرضیه برومند کارگردان «شهر موش‌ها» بوده‌اند که به تازگی کشف شده، کارتونشان داستان صهیونیست‌ها را روایت می‌کند!
‎در تحلیلی که به تازگی در این باره برخی سایت‌ها مروجش شده‌اند، آمده است: «امروز از شبکه دو سیما جمهوری اسلامی، سینمایی «شهر موش‌ها» پخش می‌شد. به یاد ایام قدیم برای تماشای اثر خانم «مرضیه برومند» پای تلویزیون نشستم. وقتی فیلم تمام شد با خودم فکر کردم که دیگر کدام یک از فیلم‌ها و کارتون‌ها و عروسکی‌های ایام کودکی‌ام با مضمون خدمت به آرمان صهیونیسم ساخته شده و من با لذت و بی‌خبر از همه جا آن را تماشا کردم؟

‎داستان شهر موش‌ها خیلی سر راست و بدون پیچیدگی درباره قومی آواره از موش‌هاست (قوم آواره یهود) که به زعامت معلمشان، (معلم یا ربی در یهودیت که یکی از صفات موسی است) رهسپار شهری می‌شوند که به تعبیر معلم دارای مغازه‌های زیبا و کوچه‌های تمیز و مملو از گردو و میوه است (نهرهای شیر و عسل وعده داده شده به یهودیان در سرزمین موعود) و این شهر را پدران و مادران این بچه موش‌ها برای آن‌ها بنا کرده‌اند (بنای معبد دوم) و مدت‌هاست که منتظرند (پس از ویرانی معبد و آوارگی بزرگ) که فرزندانشان به آنجا برگردند.
‎البته مسیر هم بی‌خطر نیست و بسیاری قصد جان ایشان را می‌کنند که همیشه مسیح‌هایی (ماشیح) هستند تا این قوم برگزیده را نجات دهند. و در آخر به رودخانه‌ای می‌رسند (رود نیل) و یک موجود مهیب و سیاه (فرعون) از پشت سر به ایشان می‌رسد و در ‌‌نهایت در آب رو دخانه غرق می‌شود و این قوم به سلامت از رودخانه عبور می‌کنند و به شهر موعود می‌رسند و با استقبال پدران و مادرانشان مواجه می‌شوند و از میوه‌ها و نعمت‌های موجود منعم می‌گردند».

‎با این اوصاف، مرضیه برومند رسماً خدمتگزار صهیونیست‌ها بوده ‌و فیلم یک میلیون و دویست هزار تومانی شهر موش‌ها که سال ۱۳۶۴ شده، یکی از خدماتی بوده که به اسرائیل برای القای حقانیت یهودیان در مهاجرت و تصرف فلسطین بوده است! از این حیث شاید بتوان مرضیه برومند را تا پای چوبه دار نیز برد، چون او مرتکب کاری به مراتب سنگین‌تر از جاسوسی شده و طبیعتاً حکم چنین جرم سنگینی آن هم در راستای مصالح رژیم نامشروع صهیونیستی مشخص است و دست‌کم باید قید ساخت شهر موش‌های ۲ را بزند!
‎در این میان، شاید موشیرو میشونه که قهرمان ماجراست و در جدال با گربه زخمی نیز می‌شود اما زنده می‌ماند، همان موشه دایان معروف است که در مسیر تشکیل رژیم غاصب اسرائیل، زخمی شده و چشمش را از دست می‌دهد و از این حیث برومند تمامی مؤلفه‌های یک انیمشین صهیونیستی را یک جا به خورد کودک معصوم ایرانی داده است!

‎از شوخی گذشته، ای کاش یک بار شخصی بابت چنین اتهاماتی جلوی این عده می‌ایستاد و من باب مثال، خانم برومند راساً از این گروه شکایت می‌کرد و حکم محکومیت‌شان را می‌گرفت تا از این پس برخی حساب شده سخن بگویند و هر چه به ذهنشان رسید، ولو این که ‌اتهامات سنگینی نداشته باشد، منتشر نکنند. همچنین به این عزیزان و به ویژه دو تن از آنها که بیش از حد تریبون گرفته‌اند، توصیه می‌شود، پیش و پس از هر یک از تحلیل‌هایشان، یک بار دیدن فیلم «ذهن زیبا» را در دستور کار قرار دهند!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال