‎روایت وکیل مه‌آفرید از حواشی مراسم تدفین

‎۲۰۱۴-۰۵-۲۷ – سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ -IranSOS- وکیل خانواده امیرخسروی به تشریح برخی حواشی پیرامون مراسم تشییع و تدفین مه‌آفرید امیرخسروی – متهم اصلی فساد ۳۰۰۰ میلیارد تومانی که روز شنبه اعدام شد – پرداخت. به گزارش ایسنا، غلامعلی ریاحی در توضیح مراسم تشییع جنازه مه‌آفرید امیرخسروی به سایت پیام نو گفت: مراسم تشییع جنازه آقای امیرخسروی روز یکشنبه در محل بهشت زهرا (س) انجام شد و یک سلسله حاشیه‌هایی داشت. البته نیروی انتظامی حضور داشت و درگیری خاصی به وجود نیامد. در حاشیه مراسم، یکی دو نفر از کارگرانی که نسبت به مه‌آفرید علاقمندی نشان می‌دادند، بازداشت شدند که البته بعدا با اخذ تعهد از من و همینطور برادر مرحوم امیرخسروی، آنان را آزاد کردند.

وی ادامه داد: حاضران در تشییع جنازه بالغ بر هزار نفر بودند و مراسم کفن و دفن صورت گرفت. بعد از آن، من و برادر مه‌آفرید احضار شدیم. به ما اعلام کردند که چون مراسم تدفین مه‌آفرید امیرخسروی حاشیه‌هایی داشته، بنابراین مراسم تهران که قرار بود روز سه‌شنبه در محله سعادت‌آباد برگزار شود لغو خواهد شد، مگر اینکه شما مسئولیت آن را بپذیرید. به دلیل اینکه ما نمی‏‌توانستیم این تعهد را بدهیم، قبول نکردیم.
‎به گفته وکیل مه‌آفرید امیرخسروی «بعد از آن صورت‌جلسه‌ای تنظیم شد که خانواده مه‌آفرید امیرخسروی حق نداشته باشد که مراسم تهران را برگزار کند».
‎ریاحی در ادامه توضیح داد: ولی در همان صورت‌جلسه ذکر شد که در رودبار و روستای محل تولد مه‌آفرید، برگزاری مراسم بر اساس ضوابط اشکالی ندارد. این صورت‌جلسه توسط من به عنوان وکیل خانواده امیرخسروی و برادر آن مرحوم و سه نفر از مقامات امنیتی امضا شد.
‎وی در پایان درباره مراسم ترحیم مه‌آفرید در رودبار نیز گفت: امروز از طرف خانواده مه‌آفرید خبر دادند که در رودبار هم مشکلاتی برای اجرای مراسم ختم مه‌آفرید به وجود آمده است و چون من بوشهر هستم از کم و کیف ماجرا خبری ندارم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال