‎تایید محکومیت محسن رحمانی در دادگاه تجدیدنظر

جمعه ۱۶ خرداد۱۳۹۳ -‫۲۰۱۴-۰۶-۰۶-IranSOS-‬ حکم محسن رحمانی که به جرم بالابردن عکس میرحسین موسوی به ۷ سال زندان محکوم شده بود در دادگاه تجدیدنظر به تایید رسید. به گزارش هرانا، محسن رحمانی فعال سیاسی اصلاح طلب ۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۲ در میتینگ انتخاباتی حسن روحانی اقدام به بالا بردن عکس میرحسین موسوی (یکی از رهبران جنبش سبز) را کرد و توسط نیروهای امنیتی حاضر در محل بازداشت شد.

وی پس از چند ماه با قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد و پرونده وی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی محمد مقیسه‌ای مورد بررسی قرار گرفت و در ‌‌‌نهایت حکم ۷ سال زندان برای وی صادر شد.
‎یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: “مسئولین به وکلای وی اطلاع داده‌اند که حکم محسن رحمانی در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر عینا به تایید رسیده و تا هفته دیگر به ایشان ابلاغ می‌شود.”
‎اتهاماتی که باعث صدور چنین حکم سنگین برای این فعال اصلاح طلب شده است، “اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور از طریق همکاری با شبکه ضد انقلاب، فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی، اخلال در نظم عمومی با انجام حرکات غیر متعارف و شعار دادن به نفع سران فتنه در همایش انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، توهین به مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) در فضای مجازی” عنوان شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال