‎عرشیا نوزاد چهار ماهه‌ بدلیل اوردوز در بیمارستان جانباخت

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۰۷-۰۷-IranSOS- عرشیا نوزاد چهار ماهه که به علت مصرف مواد مخدر اوردوز کرده  و ۲ بار دچار ایست قلبی شده بود امروز در بیمارستان جانباخت. به گزارش هرانا، اعتیاد مادر و پدر این نوزاد، سلامت قلب او را پیش از تولد دچار اختلال کرده بود و بر اساس اعلام خاله اش، پدر بزرگ وی برای ساکت کردن نوزاد به او مواد مخدر خورانده بود.

پیشتر یکی از پرسنل بیمارستان به خبرنگار ایلنا گفته بود: «خاله‌ی عرشیا او را به بیمارستان آورد و گفت مادر عرشیا برای خرید شیر از خانه خارج شده و هنگامی که بازگشته حال نوزاد خوب نبوده و آنها احتمال می دهند که پدر بزرگش به او ماده مخدری داده باشد، خاله اش هم با وخیم تر شدن وضعیت عرشیا، پس از گذشت دو روز، او را به بیمارستان می آورد. حال کودک آنقدر بد بود که هنگام گرفتن یک رگ عمقی از سینه اش برای اتصال سرم، دو بار ایست قلبی کرد و پس از انجام عملیات احیا دوباره به زندگی بازگشت.»
‎وضعیت این نوزاد به دلیل عدم وجود قوانین به عنوان یک کودک آزاری پیگیری نشده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *