‎پایان مشروط اعتصاب غذای رضا شهابی

‎دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۰۷-۲۱-IranSOS- کمیتهٔ دفاع از رضا شهابی از موافقت دادستانی با مرخصی پزشکی رضا شهابی و در نتیجه پایان مشروط اعتصاب غذای او خبر داده است. در اطلاعیه‌ای که روز (یکشنبه) از سوی این کمیته منتشر شده، آمده است: در ۵۰ امین روز اعتصاب غذای رضا شهابی در روز یکشنبه ۲۹ تیر ماه خدابخشی نمایندهٔ دادستان تهران با مراجعه به بیمارستان بر بالین رضا حاضر شد و با توجه به وخامت وضع جسمی رضا از جمله خونریزی شدید معده، لاغری، بی‌حسی و مشکلات عدیدهٔ جسمی در حضور رضا و همسرش اعلام کرد که با مرخصی پزشکی رضا موافقت می‌کند و از رضا نیز خواست که اعتصاب غذای خودش را متوقف کند.

رضا شهابی با توجه به اظهارات نمایندهٔ دادستان مبنی بر آغاز روند صدور مرخصی پزشکی از ابتدای ساعات اداری پیش رو، که در واقع اجرایی شدن خواسته‌های وی می‌باشد اعلام نمود نظر به درخواست اکید دوستان، فعالین کارگری، تشکل‌ها و نهادهای داخلی و خارجی و نیز درخواست همسر و اعضای خانواده‌اش در ۵۰ امین روز اعتصاب (از ساعت ۷ عصر یکشنبه ۲۹ تیرماه ۹٣) دست از اعتصاب غذا بر می‌دارد؛ اما چنانچه کوچک‌ترین ممانعت یا تغییری در روند اجرایی شدن خواسته‌هایش ایجاد گردد مجدداً اعتصاب غذای خود را از سر خواهد گرفت و تن به عمل جراحی نیز نخواهد داد.
‎در صورت صدور مرخصی پزشکی، رضا شهابی با عمل جراحی که باید هر چه سریع‌تر انجام گیرد موافقت خواهد نمود. پزشکان معالج با توجه به اوضاع جسمی رضا انجام عمل جراحی و نیز مرخصی پزشکی بعد از عمل را برای سلامتی رضا و خروج وی از این بجران و وخامت جسمی ضروری اعلام کرده‌اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال