‎بازداشت یک آخوند در شهر اصفهان

سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۰۸-۲۶-IranSOS- شیخ مجتبی رئوفی از روحانیون نزدیک به بیت آیت الله سید صادق شیرازی، مرجع تقلید منتقد حکومت ایران در بازداشت وزارت اطلاعات به سر می‌برد. به گزارش هرانا، پس از ناپدید شدن شیخ مجتبی رئوفی، از تولیدکنندگان فیلمهای کوتاه فرهنگی-مذهبی و از کارگزاران نزدیک به بیت آیت الله سید صادق شیرازی مرجع تقلید منتقد حکومت ایران در تاریخ پانزدهم مردادماه سال جاری در شهر اصفان، سرانجام وی روز دوم شهریور ماه با خانواده خود از بیمارستانی در خیابان شمس آبادی اصفهان تماس گرفته و عنوان نموده که در بازداشت وزارت اطلاعات به سر می‌برد و اکنون به دلیل سکته قلبی که ناشی از فشار‌ها و بدرفتاریهای مدت بازداشت است در این بیمارستان بستری است.

در پی این تماس نیروهای امنیتی در پاسخ به خانواده آقای رئوفی تنها به پدر نامبرده اجازه ملاقات کوتاهی با این زندانی بیمار را داده‌اند.
‎لازم به یادآوری است، طی هفته‌های گذشته نیروهای امنیتی حکومت ایران طی یورشی گسترده اقدام به پلمپ و مصادره اموال دفا‌تر شبکه‌های مستقل شیعه ونزدیک به بیت آیت الله شیرازی نمودند. از جمله بازداشت شدگان آقایان مسعود بهنام و حامد تقی پور بوده‌اند، همچنین در‌‌ همان روز‌ها بعضی دیگر از چهره‌های نزدیک به این مرجع منتقد حکومت ایران از جمله شیخ مجتبی رئوفی به طرز مشکوکی ناپدید شدند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال