‎مالک مصدوم پارکینگ تیموری از قمه کشان شهرداری تهران شکایت کرد

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۰۹-۰۳-IranSOS- فرزند علی اکبر تیموری، فردی که در درگیری روز گذشته با ماموران منطقه ۹ شهرداری تهران مصدوم شده بود، از تصمیم خانواده خود برای ثبت شکایت عیله عوامل حادثه روز گذشته خبر داد. «ناصر تیموری» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: به دنبال درگیری که روز گذشته در محل توقفگاه عمومی تحت مالکیت خانواده تیوری اتفاق افتاد، پدرم توسط ماموران شهرداری تهران از ناحیه کمر و سر مصدوم‌ و جهت مداوا به بیمارستان رسول‌اکرم منتقل شد. تیموری با بیان اینکه «سرانجام شب گذشته پدرم را با تشخیص پزشکان به خانه منتقل کردیم»، گفت: براساس گفته پزشکان وی از ناحیه سر دچار شکستگی و علاوه بر آن از ناحیه کمر نیز زخمی‌شده است.

این عضو خانواده تیموری بابیان اینکه در حال حاضر پیگیر ثبت شکایت علیه عوامل این حادثه هستیم، ادامه داد: در همین رابطه روز گذشته شکایتی را در کلانتری مهرآباد تنظیم کردیم که امروز در ادامه پیگیری‌های قانونی به دادسرای ناحیه ۷ (امور مربوط به شهرداری‌ها) مراجعه کردیم.
‎وی در واکنش به اظهارات مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ تهران مبنی بر اینکه در حادثه روز گذشته ماموران این سازمان مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفته‌اند، گفت: اگر این ادعا درست است چرا ماموران پلیس قمه و چنگکی که باآن به ما حمله شده بود را درون ساختمان شهرداری کشف کردند.
‎وی بابیان اینکه خانواده تیموری بی‌تفاوت به چنین صحبت‌های نادرستی به شکایت خود از ماموران شهرداری منطقه ۹ ادامه خواهد داد، گفت: اظهارات شهود هم نشان می‌دهد که این ماموران شهرداری بودند که درگیری را آغاز کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال