‎تلاش آموزش‌ و پرورش برای خاتمه‌دادن به تجمعات مربیان پیش دبستانی

پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۰۹-۱۱-IranSOS- شماری از مربیان پیش‌دبستانی که در روزهای گذشته مقابل نهاد ریاست جمهوری و وزارت‌ آموزش و پرورش تجمع کردند می‌گویند حراست وزارت آموزش و پروش بصورت تلفنی آن‌ها را به دلیل شرکت در این تجمعات بازخواست کرده است. یکی از مربیان پیش دبستانی که خواست نامش فاش نشود، به ایلنا گفت: ماموران حراست ادارات آموزش و پرورش استان‌های مختلف با شماری از مربیان پیش دبستانی حاضر در تجمعات روزهای گذشته (که از شهرهای مختلف به پایتخت آمده بودند) تماس گرفتند، آن‌ها را بازخواست کردند و به آنان گفتند دیگر نباید به تهران بیایند.

او افزود: بیشتر مربیان در پاسخ به ماموران حراست گفتند برای احیای حق بر زمین مانده‌شان به تهران آمده بودند، اما برخی دیگر که ترسیدند، شرکت خود در تجمعات را کتمان کرده و به همکاران خود گفتند از این پس در تجمعات حاضر نخواهند شد.
‎او در ادامه بیان کرد: تنها خواسته ما اجرای قانون «تعیین تکلیف» است. که نمانیدگان مجلس شورای اسلامی با تصویب آن در سال ۹۱ دولت را مکلف کردند که طی مدت دوسال تکلیف استخدام مربیان پیش دبستانی روشن کند.
‎این مربی پیش دبستانی گفت: حتی برگزاری آزمون استخدامی، اجحاف در حق ما محسوب است. آزمون برای بدو استخدام است نه برای جذب مربیانی که نزدیک به یک دهه در وزارت آموزش و پرورش سابقه کار دارند.
‎وی در پایان گفت: آزمون برای سنجش افرادی است که تازه می‌خواهند به آموزش و پرورش وارد شوند، تا صلاحیت این افراد برای اداره کلاس و تدریس مشخص شود، نه مربیانی که امتحان خود در سالیان گذشته پس دادند، تجربه علمی و عملی دارند و عمر خود را در راه آموزش صرف کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال