‎احکام متهمان پرونده هپی صادر شد

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۰۹-۱۷-IranSOS- قاضی حیدری، پس از رسیدگی به پرونده متهمان پرونده موسوم به «هپی»، شش متهم این پرونده را به حبس از شش ماه تا یک سال و شلاق محکوم کرد. به گزارش هرانا، دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسوم به «هپی» به ریاست قاضی حیدری که در روز ۱۸ شهریورماه برگزار شده بود، حکم ۶ متهم این پرونده را صادر کرد. طی این حکم ساسان سلیمانی به یک سال زندان و مابقی اعضای گروه بنامهای ریحانه طراوتی، ندا موتمنی، افشین سهرابی، بردیا مرادی، رهام شامخی و «سپیده» به ۶ ماه زندان و ۹۱ ضربه شلاق محکوم شدند.

این احکام به مدت ۳ سال به حالت تعلیق در آمده و در صورتی که متهمان طی این دوره سه ساله مرتکب به تکرار جرم نشوند به زندان نخواهند رفت.
‎گفتنی است، شش جوان ایرانی که در ساختن ویدیویی با عنوان «هپی» براساس ترانۀ خواننده آمریکایی ویلیام فرل مشارکت داشتند و ویدیو خود را روی پشت بام خانه‌ای در تهران فیلمبرداری کرده بودند، در روز ۱۹ اردبیهشت ماه توسط پلیس اخلاقی تهران دستگیر شدند. پس از بازداشت، یک تیم خبری از صدا وسیما گزارشی تصویری از جوانان دستگیر شده پخش کرد که در آن همۀ آن‌ها پشت به دوربین با سرهای رو به پایین نشان داده می‌شدند. آن‌ها در این فیلم اعتراف کردند که فریب خورده‌اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال