‎اعدام سه زندانی دیگر در رجایی شهر تایید شد

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۰۹-۲۶-IranSOS- روز چهارشنبه هم زمان با اعدام محسن امیراصلانی به دلایل عقیدتی، ۳ زندانی متهم به قتل نیز به همراه وی اعدام شدند. به گزارش هرانا، روز چهارشنبه ۲ مهر ماه همزمان با اعدام محسن امیراصلانی سه زندانی متهم به قتل عمد در محوطه زندان رجایی شهر کرج از طریق چوبه دار اعدام شدند. این ۳ زندانی از بندهای ۶ و ۱ این زندان به پای چوبه دار رفتند و پس از اینکه شکات پرونده حاضر به دادن رضایت نشدند اعدام شدند.

گفتنی است، همزمان با این ۳ زندانی متهم به قتل، محسن امیراصلانی به اتهام «فساد فی الارض از طریق بدعت در اصول و فروع دین اسلام و توهین به حضرت یونس و زنا» اعدام شد.
‎رسانه‌های رسمی ایران اعلام کردند وی تنها به اتهام زنا و تجاوز به عنف اعدام شده است در حالی که بر اساس گفته های وکلا، خانواده و اسناد منتشره، محسن امیراصلانی در شعبه سی و یک دیوان عالی کشور به دلیل اینکه هیچ یک از شرایط هفت گانه زنا و تجاوز احراز نشده بود از این اتهام تبرئه شده بود، حکم اعدام او اولین بار توسط قاضی صلواتی در دادگاه انقلاب در سال ۸۶ بر اساس کیفرخواست مبتنی بر بدعت در دین و توهین به مقدسات صادر شده بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال