‎اعتراض صنفی کارگران واگن پارس برای سومین روز متوالی

‎دوشنبه ۷ مهرماه ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۰۹-۲۹-IranSOS- اعتصاب نزدیک به ۹۰۰ کارگر واگن پارس اراک در اعتراض به تعویق حقوق سه ماه گذشته صبح امروز (دوشنبه ۷ مهر) به سومین روز متوالی وارد شد. به گزارش ایلنا، سومین روز اعتصاب کارگران واگن پارس اراک در حالی آغاز شده که بر خلاف وعده قبلی کارفرما، فرمانده قرارگاه نظامی خاتم الاوصیاء (سهامدار اصلی واگن پارس) به این واحد تولیدی نیامده است.

بر اساس این گزارش، کارفرما دیروز به کارگران قول داده بود فرمانده قرارگاه نظامی خاتم الاوصیاء به کارخانه بیاید و به مطالبات کارگران رسیدگی کند.
‎گفتنی است نزدیک به ۹۰۰ کارگر واگن پارس اراک از روز شنبه (۵ مهر) در اعتراض به تعویق سه ماهه حقوق از ابتدای تیر ماه امسال دست از کار کشیده‌اند.
‎یکی از کارگران دیروز به ایلنا گفته بود: مهم‌ترین موضوع برای حل مساله توقف تولید، پرداخت حقوق معوقه کارگران است. اگر حقوق سه ماه گذشته کارگران را پرداخت کنند، تولید مجددا از سر گرفته می‌شود.
‎لازم به ذکر است کارگران واگن پارس یکبار دیگر در ماه گذشته دست از کار کشیده بودند اما اعتصابشان به دنبال توافق نمایندگان کارگران با کارفرما و فرماندار پایان یافته بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال