‎معصومه ضیاء به بند اطلاعات سپاه اوین منتقل شد

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۱۰-۱۱-IranSOS- معصومه ضیاء که در جریان تجمع اعتراض آمیز هواداران عرفان حلقه بازداشت شده بود، به بند دو- الف (اطلاعات سپاه) زندان اوین منتقل شد. به گزارش هرانا، معصومه ضیاء که پیش‌تر سابقه بازداشت در ارتباط با شرکت در تجمع اعتراض آمیز زنان در میدان هفت تیر در تاریخ ۲۲ خرداد سال ۸۵ را نیز داشت، پس از تجمع پیروان عرفان حلقه در مقابل دادگاه انقلاب که در اعتراض به بازداشت آقای محمدعلی طاهری صورت گرفته بود، بازداشت شد و به بند دو- الف سپاه منتقل شد.

شایان ذکر است که خانم معصومه ضیاء در ارتباط با بازداشتش در سال ۱۳۸۵ به ‏یک سال زندان تعلیقی محکوم شد. اتهام او شرکت در گردهمایی مسالمت آمیز ۲۲ خرداد سال ۸۵ بوده که به هدف تغییر ‏در قوانین تبعیض آمیز در قبال زنان برگزار شده بود. ‏
‎یک منبع مطلع به گزارشگر هرانا گفت که این زندانی تا تکمیل بازجویی‌ها، از هر گونه تماس تلفنی و یا ملاقات با بستگان محروم می‌باشد.
‎گفتنی است؛ پس از تجمع پیروان عرفان حلقه در مقابل دادگاه انقلاب که در اعتراض به بازداشت آقای محمد علی طاهری صورت گرفت، تعداد حدودا ۷۰ نفر بازداشت شدند که تمام این افراد به جز معصومه ضیاء، نرگس فرهادی، ملیحه بیگانگان و آقای ایرج عمیدی با تعهدهای فردی و چند نفره آزاد شدند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال