‎اعدام یک زن در زندان مرکزی قزوین

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۱۲-۱۰-IranSOS- یک زن به اتهام خرید و فروش مواد مخدر، سحرگاه امروز در ندامتگاه مرکزی قزوین به دار آویخته شد. به گزارش هرانا به نقل از خبرگزاری مهر؛ حکم صادره، سحرگاه امروز با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین، قاضی ناظر زندان دادسرای عمومی و انقلاب قزوین، رییس ندامتگاه مرکزی قزوین، نمایندگانی از نیروی انتظامی و پزشکی قانونی در محوطه زندان قزوین به مرحله اجرا درآمد.

صادقی نیارکی در این باره اظهارداشت: حسب تحقیقات بعمل آمده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، زنی به هویت ف. غ در پی تقاضای اشخاص دیگری اقدام به حمل ۲ کیلو هرویین و مقدار تقریبی ۶ کیلو تریاک می‌کند، پس ازانجام مراقبت‌های پلیسی و شناسایی متهمه، هنگامیکه وی با اتوبوس وارد عوارضی قزوین می‌شود پس از گرفتن آژانس، ماموران هنگامی که متهمه دیگری در مقصد به انتظار وی بوده را به همراه شخص دیگری که واسطه حمل مواد بوده، شناسایی و دستگیر می‌کنند.
‎وی افزود: پس از تشکیل پرونده و رسیدگی به اتهامات متهمین در شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین با صدور قرار مجرمیت و تنظیم کیفرخواست، پرونده به شعبه سوم دادگاه انقلاب اسلامی قزوین ارسال می‌شود و دادگاه مذکور پس از رسیدگی متهمه ف. غ را به اعدام محکوم می‌کند.
‎این مسئول بیان کرد: رای صادره در خصوص متهمه مورد اعتراض وی قرار گرفته و پس از بررسی، مورد تایید دادستان کل کشور قرار می‌گیرد و همچنین تقاضای عفو نامبرده نیز در کمسیون عفو استانی و مرکز طی دو نوبت مطرح و مورد مخالفت واقع می‌شود و در ‌‌نهایت اجرای حکم از سوی ریاست قوه قضاییه بلامانع اعلام می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال