‎همبستگی زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج با مردم فرانسه

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳-۲۰۱۵-۰۱-۱۰-IranSOS- جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کردج با انتشار بیانیه ای که در اختیار کمیته دفاع از زندانیان سیاسی قرار گرفته، همبستگی خود را با مردم فرانسه ابراز داشته و حملات تروریستی به دفتر روزنامه فرانسوی در پاریس را محکوم کردند. این بیانیه با تیتر “اعلان جنگ تروریست های بنیادگرا علیه شهروندان فرانسوی محکوم است” تاکید می کند که حکومت ایران در پایه ریزی ترور نقش دارد. متن کامل بیانیه به شرح زیر است.

جنگ تروریستهای بنیادگرا علیه انسان های بیگناه و ارزش های دمکراتیک از منطقه ی خاورمیانه به درون خیابانهای پاریس و علیه شهروندان فرانسوی کشانیده شد. این پدیده شوم از ۳۵ سال پیش و توسط تروریزم حکومتی در ایران پایه گذاری شد. بمب گذاری های گوناگون در لبنان، عربستان، آرژانتین تا کشتار دگراندیشان و مخالفان در نقطه نقطه جهان و به ویژه در کشورهای اروپایی از شیوه های شناخته شده بنیادگرایی و تروریزم دولتی در سالهای اخیر است. اگر آن زمان که روحانیون حاکم بر ایران، تروریزم دولتی را ترویج می نمودند و به ویژه خمینی فتوای ترور سلمان رشدی در قلب اروپا را صادر کرد، دنیای متمدن جدی و مسئولانه با این پدیده شوم برخورد می کرد ، امروز تا این اندازه بنیادگرایی مذهبی در منطقه خاورمیانه گسترش نمی یافت.
 
‎شوربختانه هنوز دولت های غربی و به ویژه اروپایی ها نمی خواهند بپذیرند مماشات در برابر تروریزم سازمان یافته ی دولتی که ایران و منطقه را به تسخیر خود در آورده، عملا به صورت الگویی برای داعش یا سایر گروههای تروریستی و بنیادگرا مثل القاعده، حزب الله، طالبان و بوکوحرام در می آید و داعش شیعی در کنار داعش سنی، جهان را نا امن خواهند کرد.
 
‎با ابلاغ تسلیت و همدردی با خانواده های قربانیان در فرانسه، و آرزوی پیروزی هر چه سریعتر دولت و ملت بزرگ فرانسه بر تروریست های بی رحم ، بی منطق و وحشی، لازم است تاکید کنیم؛ اگر ملت ایران با سرکوب شدید بنیادگرایی بی رحم حاکم بر کشور مواجه نبود، به طور قطع با حضور گسترده در مراکر عمومی، نفرت خود علیه تروریزم و همدردی اش با مردم فرانسه را ابراز می داشت. اگرچه هنوز این امید را داریم که جوانان شجاع، آگاه و با احساس پاک انسان دوست، به هر نحو ممکن، همبستگی خود را با ملل متمدن جهان را نشان داده و ثابت کنند در این روزهای سخت در کنار ملت فرانسه و خانواده های قربانیان ترورهای وحشیانه قرار دارند.
 
‎زندانیان سیاسی زندان گوهر دشت کرج
 
‎حشمت الله طبرزدی – خالد حردانی – افشین حیرتیان – صالح کهندل – رضا اکبری منفرد – ابوالقاسم فولادوند – سعید ماسوری – اسد الله هادی – کریم معروف عزیز – افشین بایمانی – فرید آزموده – علیرضا فرهانی – ایرج حاتمی – سعید شیرزاد – پیروز منصوری – میثاق یزدان نژاد
 
‎کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۲ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال