‎اعدام مردی ۶۶ ساله در زندان مرکزی مشهد

جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳-۲۰۱۵-۰۲-۲۰-IranSOS- روز سه شنبه مرد ۶۶ساله‌ای به اتهام قتل، در زندان مرکزی مشهد به دار آویخته شد. به گزارش هرانا به نقل از خراسان؛ روز سه شنبه مردی ۶۶ ساله که متهم بود دایی ۸۲ ساله خود را به خاطر اختلاف بر سر آبیاری و در ‌‌نهایت به دنبال درگیری، وی را با ضربات چوب به قتل رسانده بود صبح روز گذشته به دار آویخته شد.

با انجام تحقیقات مقدماتی در قوچان، این پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان خراسان ارسال شد و متهم مذکور پس از برگزاری چندین جلسه محاکمه با توجه به اعتراف متهم، محتویات پرونده، گزارش مأموران و پزشکی قانونی به اعدام محکوم شد، اما رأی صادره با اعتراض وکیل مدافع متهم رو به رو شد و در شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور مورد رسیدگی دقیق‌تر قرار گرفت. این در حالی بود که قضات دیوان عالی نیز پس از بررسی محتویات پرونده، رأی صادره از سوی دادگاه کیفری خراسان رضوی را تأیید کردند و بدین ترتیب، این پرونده جنایی برای اجرای حکم، به یکی از شعبه‌های اجرای احکام دادسرای مشهد ارسال شد.
‎بنابراین گزارش، سپیده دم روز سه شنبه و پس از فراهم شدن مقدمات اجرای حکم، قاتل پای چوبه دار رفت و در حالی که مسئولان قضایی اجرای احکام، پزشک قانونی و دیگر مسئولان ذی ربط حضور داشتند به دار آویخته شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۲ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال