‎امام‌جمعه موقت اصفهان: آمریکا اگر مرگ و نیستی اسرائیل را می‌خواهد وارد معرکه سوریه شود

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ – ایسنا – امام جمعه موقت اصفهان خطاب به دشمنان گفت: اگر با اتکاء به چند شیخ عربستانی و قطری قصد حمله به سوریه را دارید، مطمئن باشید کشورهای اسلامی و ایران نیز بیکار نخواهند نشست و جواب قاطعانه ای خواهند داد. ‎میردامادی خطاب به آمریکا و اسرائیل گفت: اگر مرگ و نیستی اسرائیل را می‌خواهید وارد معرکه سوریه شوید.

به گزارش (ایسنا) منطقه اصفهان، حجت الاسلام سیدمجتبی میردامادی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به سالروز قیام ۱۷ شهریور،‌ این قیام را سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ دانست و اظهار کرد: قیام ۱۷ شهریور نشان داد ملتی که برای خدا قیام کند و نهضتی که بر اساس عقیده باشد عقب نشینی نخواهد کرد و از این روست که ۳۴ سال است ملت مسلمان ایران عقب نشینی نکرده است.
‎وی با اشاره به اتفاقات اخیر در سوریه گفت: آمریکا و اسرائیل طرح خاورمیانه بزرگ را پیش از انقلاب آماده و حتی زمان‌بندی کرده بودند و طبق این نقشه ایران هم در امان نیست، اما دشمنان کورخوانده‌اند، ملتی که مقاومت دارد و متکی به قدرت بی‌نهایت خداست و در راه آرمان‌های دینی و اخلاقی و انقلابی خود ایستاده مطمئن باشید آمریکا و اسرائیل را به خاک ذلت خواهد نشاند.
‎امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با اشاره به حادثه ۱۱ سپتامبر تصریح کرد: جنایتکاران این حادثه را به وجود آوردند تا مسلمانان را مجرم و بی رحم معرفی کنند و با همین بهانه به کشورهای اسلامی حمله کنند و امروز نیز جنایات سوریه را پخش می‌کنند تا تبلیغ سوء علیه اسلام کنند و همین را بهانه قرار دهند.
‎وی گفت: بمب‌های شیمیایی ساخت عربستان را به دست تروریست‌ها می‌دهند و بعد می‌گویند دولت سوریه علیه مردم خود از بمب شیمیایی استفاده کرده و باید تنبیه شود.
‎میردامادی خطاب به آمریکا و اسرائیل گفت: اگر مرگ و نیستی اسرائیل را می‌خواهید وارد معرکه سوریه شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال