تابناک و ستاره صبح مجرم شناخته نشدند

یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳-۲۰۱۵-۰۳-۰۸-IranSOS- دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران مسوول سایت خبری تابناک، هفته نامه ستاره صبح و خبرگزاری ناطقان برگزار شد که هیات منصفه مطبوعات، مدیران مسوول تابناک و ستاره صبح را مجرم نشناخت و شاکی خبرگزاری ناطقان نیز رضایت داد.

به گزارش هرانا به نقل از ایرنا؛ دادگاه رسیدگی به پرونده مدیران مسوول رسانه‌های یاد شده صبح یکشنبه در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کشکولی و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.
‎بر اساس این گزارش، پرونده مدیر مسوول وقت سایت تابناک با شکایت سعید مرتضوی دادستان سابق تهران به اتهام انتشار غیر مجاز جریان رسیدگی و تحقیقات قضایی و شکایت روح الله شمقدری به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر تشکیل شده بود که هیات منصفه مطبوعات متهم را در ارتباط با شکایت مرتضوی مجرم نشناخت و رسیدگی به شکایت شمقدری نیز به جلسه آتی موکول شد.
‎همچنین در دادگاه امروز به پرونده خبرگزاری ناطقان که با شکایت شاکی خصوصی تشکیل شده بود، رسیدگی شد و شاکی رضایت خود را اعلام کرد.
‎پرونده هفته نامه ستاره صبح نیز به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی تشکیل شده بود که هیات منصفه متهم را در عنوان اتهامی منتسبه، مجرم نشناخت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال