‎حمله دوباره ماموران امنیتی به نصیر آباد سرباز

شنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۰۳-۲۸-IranSOS- ماموران امنیتی با یورش به روستاهای نصیر آباد و بندان سرباز پس از محاصره اقدام به تفتیش منازل تعدادی از ساکنان محل کردند. به گزارش هرانا به نقل از کمپین فعالین بلوچ؛ صبح جمعه ۷ فروردین نیروهای انتظامی و امنیتی با ده‌ها اتومبیل به روستاهای نصیرآباد و بندان رفته و چند خانه را محاصره و مورد بازرسی قرار دادند.
به گفته یکی از ساکنان محل، نیروهای انتظامی به همراه چندین اتومبیل منزل فردی به نام «حافظ صلاح الدین سیدی» را محاصره کرده و با شکستن درب و شیشه‌ها وارد منزل شدند.

وی افزود: «در آن هنگام کسی در خانه نبوده و ان‌ها درب‌های اتاق‌ها را هم شکستند و کلیه وسایل را بهم ریختند و بعد از ساعتی منطقه را ترک کردند.»
این منبع مطلع، همچنین خبر داده که در همین زمان نیرو‌ها به روستای دیگری از سرباز بنام بندان نیز رفتند و چند خانه از بستگان «حافظ صلاح الدین» را محاصره و تفتیش کردند.
حافظ صلاح الدین سیدی یکی از علما و فعالان ملی و مذهبی بلوچ بود که اردیبهشت ماه ۸۷ کمتر از ۷ ماه پس از بازداشت در زندان مرکزی زاهدان به اتهام اقدام علیه امنیت ملی اعدام شد.
‎در همین حال گزارشهایی از حمله و تیر اندازی به پایگاه انتظامی «پل سرباز» وجود دارد.
‎منابع محلی شامگاه پنجشنبه ۶ فروردین از حمله تعدادی از افراد نا‌شناس به پاسگاه نیروی انتظامی پل سرباز و تیر اندازی به سمت ماموران خبر داده‌اند. که خبر دقیقی از کشته و زخمی شدن کسی در این حمله گزارش نشده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال