‎حسن خمینی: وزارت کشور با جریانات افراطی ضعیف برخورد کرده است

پنجشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۰۴-۲۳-IranSOS- پس از تهدید انصار حزب الله مبنی بر اینکه اجازه سخنرانی به حسن خمینی و ناطق نوری نخواهد داد حسن خمینی در واکنش به این تهدید اعلام کرد که  «ضعف برخورد وزارت کشور در حادثه شیراز مقداری جریانات دیگر را هم جری کرده است.»

به گزارش هرانا به نقل از سایت جماران؛ سیدحسن خمینی در واکنش به انتشار ادعای «تکرار حادثه شیراز»، منتسب به گروهی با عنوان انصار حزب الله گرگان به عنوان پیامدهای سفر وی و ناطق نوری به این استان تأکید کرد: اگر قصد سفر داشتم با تهدید آن را به هم نمی‌زدم.
‎حسن خمینی با تذکر اینکه «این امور را وزارت کشور باید پیگیری کند»، علاوه بر انتقاد از ضعف برخورد وزارت کشور در حادثه شیراز، یادآور شد: «مطمئن هستم مردم و علاقه مندان امام به گونه‌ای هستند که این جریانات افراطی بسیار کم عدد را سر جای خود می‌نشانند.»
‎اندکی پس از انتشار دوباره اظهارات سید حسن خمینی، در صفحه نخست سایت روزنامه‌های کشور، خبرنگار فارس در گرگان گفت‌و‌گویی با مهدی حسن‌زاده که از وی با عنوان عضو شورای مرکزی انصار حزب الله گرگان نام برده شده بود؛ ‌ منتشر کرد. وی در این گفت‌و‌گو اعلام کرد: رسما صدور چنین بیانیه‎ای از سوی حزب‎الله گرگان را تکذیب می‌‎کنم.
‎حجت‎الاسلام مهدی حسن‎زاده در این گفت‌و‌گو عنوان کرد: حتی برای خودمان شبهه است که چنین خبری از کجا آمده و چگونه منتشر شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال