‎تجمع اعتراضی پرستاران بیمارستان شهید بهشتی قم

چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۰۶-۱۰-IranSOS- جمعی از پرستاران و پرسنل بیمارستان شهید بهشتی شهر قم صبح امروز در اعتراض به اجرای «طرح مبتنی بر عملکرد» برای محاسبه حقوق‌شان، تجمع اعتراضی برپا کردند. به گزارش ایلنا، معترضین که تعدادشان حدود ۱۵۰ نفر برآورد می‌شود عمدتا پرستاران هستند اما در میان شان نیروهای کار بخش بهیاری، آزمایشگاه و خدمات هم حضور دارند.

یکی از پرستاران معترض در گفتگو با ایلنا اجرای طرح مبتنی بر عملکرد را ناعادلانه خواند و در این باره توضیح داد: این طرح تنها باعث درآمدزایی برای پزشکان و بیمارستان‌ها شده است اما در عین حال کیفیت خدمات به بیماران را کاهش داده است.
‎در این تجمع صنفی پرستاران شعارهایی را در قالب پارچه نوشته طرح کردند از جمله «مبتنی بر عملکرد، خیانت است به ملت»، «مسئله ما صنفی است، سیاسی نیست»، «طرح تحول سلامت = پرستاری بی‌حمایت» و «تعرفه‌گذاری پرستاری، انگیزه است به خدمت».
‎گفته می‌شود دقایقی پس از تجمع پرستاران، رئیس این بیمارستان با حضور در جمع معترضین آنان را به سالن اجتماعات فراخواند و گفته می‌شود برخی مسئولین وزارت بهداشت که اکنون در قم به سر می‌برند قرار است برای مذاکره با معترضین به این بیمارستان بیایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال