‎نماینده رهبر رژیم ایران در دانشگاه ها: دانشگاه ها حق برگزاری کنسرت را ندارند

پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۰۸-۲۷-IranSOS- محمدیان رئیس نهاد نمایندگی رهبر در دانشگاه ها گفت که موضوع عدم برگزاری کنسرت در دانشگاه ها ابلاغ شده است. به گزارش هرانا به نقل از مهر، محمد محمدیان با اشاره به برخی تلاش های صورت گرفته در دانشگاه ها برای برگزاری کنسرت گفت: “برگزاری کنسرت در دانشگاه ها را جزو سیاست های فرهنگی وزارت علوم نمی دانیم و این موضوع به دانشگاه ها هم ابلاغ شده است و دانشگاه ها هم حق برگزاری کنسرت در محیط دانشگاه را ندارند”.

تعدادی از دانشجویان دانشگاه خوارزمی در تماس با خبرگزاری مهر از تلاش برخی مسئولان این دانشگاه برای برگزاری کنسرت در محیط دانشگاه خبر داده اند.
‎۲۰ تیر ماه ۱۳۹۴ علی خامنه ای در جمع دانشجویان گفت: “یک مسئله، مسئله‌ی کنسرت‌ها در دانشگاه بود که دانشجوی عزیزی مطرح کردند که دانشگاه جای کنسرت نیست، راست است، این را من هم یادداشت کرده‌ام و جزو یادداشت‌های من، همین مطلب هست، اینکه ما بیاییم دانشجوها را به خیال خودمان برای نشاط بخشیدن به محیط دانشجویی، به اردوی مختلط ببریم یا کنسرت موسیقی در دانشگاه تشکیل بدهیم، جزو غلط‌ترین کارها است”‪.‬
‎لازم به ذکر می باشد، پیشتر محمد فرهادی وزیر علوم، در رابطه با برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها گفته بود که “اصلا و به هیچ وجه مساله‌ای با عنوان برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها از سوی وزارت علوم تائید نمی‌شود و هرگز اجازه برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها را نداده و نمی‌دهیم و نخواهیم داد”.
‎وی همچنین گفت: “برگزاری مراسم مختلف در دانشگاه‌ها در کمیته ۳ نفره فرهنگی تائید می‌شود و از طریق دانشگاه‌ها به هیچ عنوان مجوز برگزاری کنسرت نمی‌دهیم”.
‎وزیر علوم عنوان کرد: “اگر موردی پیرامون برگزاری چنین مراسمی در دانشگاه‌ها صورت گیرد نیز برخورد می‌کنیم”.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال