ما همه با هم هستیم!

دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۱۱-۱۶-IranSOS- فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق بشر و سازمان عضو آن در فرانسه، «جامعه‌ی حقوق بشر و شهروندان» (LDH) امروز بیانیه‌ی مشترکی به‌شرح زیر منتشر کردند. فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق بشر و سازمان عضو آن در فرانسه، «جامعه‌ی حقوق بشر و شهروندان» (LDH)، قاطعانه و با صراحت حمله‌های تروریستی شب ۱۴ـ۱۳ نوامبر ۲۰۱۵ در پاریس و سان دنی را محکوم می‌کنند.

ما مایلیم تسلیت صمیمانه خود را به خانواده‌های قربانیان ابراز و همبستگی و آرزوی خود برای بهبود مجروحان پرشمار را بیان کنیم. ما گواهی می‌دهیم که بسیاری از سازمان‌های عضو ما و مدافعان حقوق بشر در سراسر جهان در چند ساعت اخیر همبستگی خود را ابراز کرده‌اند.
این حمله‌های نفرت‌انگیز تمامی بشریت را هدف قرار داده‌اند.
ما مایلیم تأکید کنیم که اقدامات استثنایی اعلام شده، واکنشی به وضعیت اضطراری کنونی است، اما این اقدامات بایستی فقط به مدت محدودی برقرار باشند و به هیچ‌گونه تهمت‌زنی منجر نشوند.
ما به فراخوان‌های همبستگی با کلیه‌ی شهروندان علیه ترس و برای محافظت از آزادی، دمکراسی و میل به زندگی با یک‌دیگر می‌پیوندیم.
بیانیه‌ی «جامعه‌ی حقوق بشر و شهروندان» (LDH): آنها پیروز نخواهند شد (به فرانسوی): Ils ne gagneront pas
*******
عبدالکریم لاهیجی، رئیس فدراسیون، نیز گفت: «فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق بشر و سازمان‌های عضو آن در سراسر جهان این حمله‌های مرگبار و بی‌سابقه‌ی تروریستی علیه غیرنظامیان بی‌گناه در پاریس در شب ۱۳ نوامبر را به شدیدترین وجهی محکوم می‌کنند. این عملیات بی‌معنی، تکان دهنده، و بزدلانه‌ی ترور نه‌تنها حمله‌ای به پاریس بلکه به تمامی جهان آزاد و ارزش‌هایی است که جوامع باز نماینده‌ی آنها هستند. جنبش فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق بشر تسلیت خود را به کلیه‌‌ی قربانیان و خانواده‌های آنها ابراز می‌کند و در این شرایط سخت در کنار مردم فرانسه ایستاده است.»

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال