‎تجمع اعضای تعاونی مسکن کارگران بیمارستانی در مقابل اداره تعاون

جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۱۲-۰۴-IranSOS- جمعی از اعضای تعاونی مسکن اتحادیه کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور روز سه شنبه هفته گذشته مقابل ساختمان اداره تعاون شهرستان تهران تجمع کردند. به گزارش ایلنا شرکت کنندگان در این اجتماع صنفی نمایندگی از کارگرانی که در یکی از پروژه تعاونی مسکن اتحادیه کارکنان بیمارستانی عضویت دارند در این اجتماع صنفی حاضر شدند.

یکی از معترضان در خصوص علت برپایی این تجمع صنفی گفت: همه ما در پروژه مجتمع مسکونی نسیم که در استان البرز واقع شده است عضویت داریم.
‎وی ادامه داد: این عملیات ساخت این پروژ مسکونی که با نامنویسی اعضا در سال ۸۶ آغاز شده بود به تازگی خاتمه یافته است اما مجریان پروژه حاضر نیستند طبق قراردادی که با اعضا بسته بودند به تعهدات خود عمل کنند.
‎این کارگر بیمارستانی ادامه داد: بصروت مشخص هیات مدیره تعاونی در مقام مجری پروژه نسیم از هر عضو این پروژه خواسته است تا پیش از تحویل دستگاه ساختمانی بین ۱۷ تا ۲۵ میلیون تومان اضافی را بصورت نقدی و یکجا پرداخت کند.
‎وی بابیان اینکه این مبلغ بسته به متراژ واحدهای مسکونی که هر عضو متقاضی آن بوده است متغییر است، ادامه داد: این مبلغ اضافی خارج از قرارداد بسته شده میان اعضا و هیات مدیره تعاونی است.
‎این کارگر بیمارستانی گفت: برابر اسناد معتبری که موجود است اعضای تعاونی طبق قرارداد به تعهدات مالی خود عمل کرده‌اند و چون توجیهی قانونی برای پرداخت مبلغ اضافی نمی‌بینیم با مراجعه به اداره تعاون شهرستان تهران و تجمع در مقابل ساختمان آن خواستار رسیدگی به این مشکل شدیم.
‎وی افزود: به دنبال تجمع روز سشنبه قرار شد تا در روزهای آینده جلسه مشترکی با حضور هیات مدیره تعاونی مسکن اتحادیه کارکنان بیمارستان‌ها و نمایندگان اعضای پروژه نسیم برای رسیدگی به این مسئله در محل اداره تعاون شهرستان تهران برگزار شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال