‎کارکنان پتروشیمی مبین هم زنجیره انسانی تشکیل دادند

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۱۲-۱۴-IranSOS- در ادامه اعتراضات صنفی صبح امروز کارکنان رسمی پتروشیمی مبین همزمان با دیگر پتروشیمی‌های (هلدینگ خلیج فارس، خوزستان و امیرکبیر) در اعتراض به وضعیت نامشخص شغلی خود زنجیره انسانی تشکیل دادند. براساس اخباری دریافتی ایلنا، صبح امروز، حدود یکصد نفر از کارکنان رسمی شرکت پتروشیمی مبین مقابل ساختمان مرکزی این واحد پتروشیمی تجمع کردند.

از قرار معلوم بخشی از خواسته‌های صنفی کارکنان پتروشیمی مبین نیز مانند دیگر کارکنان معترض پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس و امیرکبیر (دراستان خوزستان) به به وضعیت نامشخص شغلی و بیمه ای آنها باز می‌گردد که از زمان خصوصی سازی محل کار آنها شروع شده است.


‎در عین حال آنطور که منابع خبری ایلنا گفته‌اند و عکس‌های تهیه شده از این اجتماع صنفی نشان می‌دهد یکی دیگر از دلایل برپایی این اجتماع صنفی به وضعیت بدی و آلودگی هوای منطقه عسلویه مربوطه می‌شود.
‎در همین رابطه یک مقام مسئول در منطقه ویژه عسلویه با تایید نارضایتی‌های کارکنان رسمی شرکت پتروشیمی مبین گفت: کارکنان رسمی پترشیمی مبین یک سری مطالبات مشخص دارند که این مطالبات، در وزارت کار و وزارت نفت در حال پیگیری است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال