‎سال نو مبارک! چشم‌ها را باز نگه دارید

‎شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴-۲۰۱۶-۰۱-۰۲-IranSOS- جنبش جهانی حقوق بشر در ۲۰۱۶ شادی را برایتان آرزو می‌کند.
‎۲۰۱۵ شاهد تروریسمِ کور بیشتری بود. مایلیم بیش از همیشه همبستگی خود را با قربانیان حمله‌های تازه‌ی تروریستی در جهان ابراز کنیم… تروریسم کور را باید متوقف کرد و ما در برابر ترس تسلیم نخواهیم شد. نهایت احترام به حقوق بشر جهان‌شمول در کانون مبارزه‌ی ما در سراسر جهان قرار دارد و خواهد داشت.
‎۲۰۱۵ شاهد پیروزی‌های حقوق بشری زیادی نیز بود.

 •    پیروزی‌هایی برای مدافعان حقوق بشر با آزادی مازن درویش در سوریه، خانم و آقای یونس در آذربایجان و امین مِکی مِدانی در سودان.
‎    •    پیروزی برای حقوق دگرباشان جنسی با محکومیت ایتالیا در دادگاه حقوق بشر اروپا به‌خاطر پرهیز از به‌‍رسمیت شناختن زوج‌های هم‌جنس.
‎    •    پیروزی برای شکلی از جهانی شدن که به حقوق بشر بیشتر احترام می‌گذارد. با در نظر داشتن این موضوع بود که گروه اورانژ اعلام کرد که به زودی به قرارداد خود با پارتنر ـ شرکت اسراییلی فعال در شهرک‌های کوچ‌نشین اسراییل ـ خاتمه خواهد داد.
‎    •    و پیروزی برای عدالت با محکوم شدن دو شخصیت ارشد کلمبیایی به‌خاطر جاسوسی.
‎این‌ها فقط چند نمونه از پیروزی‌هایی است که باعث افتخار جنبش جهانی ماست. از شما باید به‌خاطر این پیروزی‌ها سپاسگزار بود.
‎به نمایندگی از ۱۷۸ سازمان و تمامی تیم فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق بشر، از صمیم قلب از شما تشکر می‌کنیم. پشتیبانی یک یک شماست که به ما در غلبه بر موانع رویاروی تدارک در مبارزه و تحقیق تعهداتمان کمک می‌کند.
‎امیدواریم در سال ۲۰۱۶ از پیروزی‌های بیشتر به همراه یک‌دیگر بهره‌مند شویم.
‎از همگان به‌خاطر تعهد و فعالیت مشترک با ما سپاسگزاریم. چشم‌هایمان را باز نگه داریم.
‎   

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال