‎شاهرخ زمانی به ۶ ماه حبس دیگر محکوم شد

يكشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۲ – هرانا – در پی محاکمهٔ مجدد شاهرخ زمانی وی به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری دیگر محکوم شد. به گزارش تارنمای کمیته حمایت از شاهرخ زمانی، روز شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ شاهرخ زمانی فعال کارگری، عضو هیئت بازگشایی سندیکای کارگران نقاش و تزئینات ساختمان و عضو شورای نمایندگان کمیتهٔ پیگیری ایجاد تشکل‌های کارگری که به اتهام تشکیل گروه سوسیالیستی و تبلیغ علیه نظام در حال گذراندن ۱۱ سال حبس در تبعیدگاه رجایی شهر است برای محاکمه مجدد به اتهام توهین به رهبری به شعبه ۲ دادگاه انقلاب تبریز برده شد.

‎این دادگاه که بر مبنای گزارش ۲ تن از زندانیان عادی تشکیل شده بود، در ‌‌نهایت با استناد به سخنان آن‌ها نیز رای خود را صادر کرده است.
‎این منبع می‌افزاید، این دو تن که بنا به گفتهٔ زندانیان در تبریز از بدنام‌ترین زندانیان هستند، مدعی شده‌اند که شاهرخ زمانی در صحبت‌هایش به علی خامنه‌ای توهین کرده است.
‎در ‌‌نهایت شعبهٔ دوم دادگاه انقلاب تبریز شاهرخ زمانی را به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری محکوم کرده و این رای روز ۴ مهر ماه در زندان رجایی‌شهر کرج به وی ابلاغ شد.
‎این در حالی است که ماموران وزارت اطلاعات طی چند روز گذشته با حضور در زندان رجایی‌شهر کرج اقدام به تهدید شاهرخ زمانی، صالح کهندل، سعید ماسوری، خالد حردانی و فرزاد مددزاده کرده‌اند، که در صورت‌‌ رها نکردن فعالیت‌های سیاسی خود با حکم اعدام روبه‌رو خواهند شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال