‎برگزاری گلریزان برای نجات محیط بانان دنا از اعدام

سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴-۲۰۱۶-۰۲-۰۲-IranSOS- گلریزانی به مناسبت گرامیداشت یاد “محمد علی اینانلو” برای کمک به محیط‌بانان “دنا” که در بند حبس و حکم اعدام هستند، اتفاق افتاد که در این گلریزان مبلغی بیش از ۲ میلیارد ریال از طرف دوستداران محیط زیست و خیرین اهدا شد.

به گزارش هرانا به نقل از تسنیم، به مناسبت گرامیداشت مرحوم “محمدعلی اینانلو” – مرد طبیعت ایران مراسم گلریزانی با عنوان گلریزان محیط زیستی جهت کمک مالی برای آزادسازی محیط‌بانان “دنا”، از زندان و حکم قصاص صورت پذیرفت.
‎بر این اساس طی این گلریزان که به نوعی سومین گلریزان برای این دو محیط‌بان “دنا” بود مبلغی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد و این در حالی است که بر اساس گفته متولیان این گلریزان طی ۲ گلریزان دیگر در شهرهای اصفهان و آمل تاکنون مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی این محیط‌بانان جمع‌آوری شده است که با رقم گلریزان تهران این مبلغ به بیش از ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است، کما این که دو خانواده‌ مقتول برای بخشش قصاص این دو محیط‌بان مبلغ ۲ میلیارد تومان تقاضا کرده‌اند.
‎در مراسم گلریزان محیط زیستی جهت کمک مالی برای آزادسازی محیط‌بانان “دنا” از زندان که در راستای گرامیداشت یاد “محمدعلی اینانلو” نیز برگزار شده بود آرش اینانلو فرزند ارشد مرحوم اینانلو نیز به دعوت انجمن کوهنوردان ایران و دیده‌بان کوهستان حضور به عمل آورده بود.
‎لازم به یادآوری است اسدالله تقی زاده و غلامحسین خالدی دو محیط بان منطقه دنا هستند که در درگیری با شکارچیان غیرمجاز متهم به قتل شده و محکوم به اعدام هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال