‎تجمع صدها کارگزار مخابرات روستایی در مقابل شرکت مخابرات

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ – هرانا – صدها تن از کارگزاران مخابرات روستایی در اعتراض به اجرا نشدن مصوبه مجلس درباره استمرار بیمه و انعقاد قرارداد مستقیم کار، در مقابل ساختمان شرکت مخابرات ایران در تهران تجمع کردند. به گزارش فارس، امروز کارگزاران دفاتر ICT از استان‌های مختلف مقابل ساختمان شرکت مخابرات ایران در بلوار سردار جنگل تهران تجمع کردند. 

پیش از این نیز بارها کارگزاران دفاتر ICT روستایی برای طلب خواسته‌هایشان دست به تجمع زده‌اند.

چند بار تجمع مقابل مجلس و تجمع مقابل هتل المپیک در زمان برگزاری همایش دفاتر ICT روستایی برخی از این دفعات بوده است. اما گویا تاکنون مشکل این افراد بنای حل شدن نداشته است.

در تجمع امروز نیز حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر حضور داشتند. این افراد پارچه نوشته‌هایی را در خصوص احقاق حقوق‌شان از مخابرات تهیه کرده بودند. شعارهایی هم سر می‌دادند و با بردن نام چند مدیر مخابراتی از آنها می‌خواستند حیا کنند، حق شان را ادا و صندلی را رها کنند. این کارگزاران دفاتر ICT روستایی علت تجمع‌شان را به خبرنگار فارس این طور توضیح دادند که: خواستار اجرای قانون بودجه امسال در خصوص پرداخت حق بیمه و انعقاد قرارداد مستقیم با مخابرات هستند.

حرف اصلی این افراد این بود که در بند ۶۲ قانون بودجه ۹۲ آمده است که مخابرات باید طبق قانون کار با «کارگزاران روستایی» قرارداد مستقیم منعقد و بیمه سنوات گذشته آنها را پرداخت کند که این کار تا امروز انجام نشده است.

تجمع امروز کارگزاران دفاتر ICT روستایی حرف‌های جدیدی داشت که در مشکل کهنه تامین معاش آنها ریشه دارد و بسیار بدتر آنکه واقعیت‌های ناخوشایندی را عیان می‌کند. زیرا در حالیکه که همواره ایجاد ۱۰ هزار دفترICT روستایی مورد مباهات وزارت ارتباطات بوده و برخورداری از وسیع‌ترین شبکه دسترسی افتخار شرکت دولتی پست بانک،‌ اما امروز کارگزاران دفاتر ICT روستایی گفتند: وزارت ارتباطات وظایف دفاتر ICT روستایی را به ما تحمیل کرده،؛ ما از ابتدا دفتر مخابرات بوده‌ایم. نمی‌خواهیم کار شرکت‌های دیگر را انجام دهیم؛ نمی‌خواهم یارانه را پخش کنم؛ زیرا برای ما صرفه ندارد؛ اما تکلیف دولت است. مجبوریم.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال