‎تجمع کارگران در مقابل کارخانه روغن نباتی جهان زنجان

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ – هرانا – ظهر دیروز، ۴۰۰ نفر از کارگران کارخانه روغن نباتی جهان به منظور تبدیل وضعیت این کارخانه در مقابل این کارخانه در زنجان تجمع کردند.

به گزارش فارس، یکی از کارگرانی که در این تجمع حضور داشت، گفت: “هر هفته یک تصمیم جدیدی در کارخانه گرفته می‌شود، و مدیر عامل شرکت در مدت چهار ماه فقط یکبار به مدت چند ساعت در کارخانه حضور پیدا کرده است”.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه به حال خود رها شده است، افزود: “متاسفانه تصمیم‌گیری درستی در زمینه فعالیت این کارخانه وجود ندارد و تصمیم قاطعی در زمینه تامین مواد اولیه آن وجود ندارد.”

این کارگر با اشاره به اینکه هر روز تصمیم جدیدی برای کارگران شاغل در این کارخانه اتخاذ می‌شود، تصریح کرد: “کارگران این کارخانه برای رسیدگی به وضعیت خود چندین بار به اداره کار نیز مراجعه کرده‌اند، ولی تصمیم درستی در این زمینه گرفته نشده است.”
‎وی با اشاره به اینکه تجمع‌های کارگران تا زمان رسیدگی به وضعیت آنها ادامه پیدا می‌کند، افزود: “در صورتی که به وضعیت موجود رسیدگی نشود، در مرحله بعد در مقابل استانداری زنجان تجمع خواهیم کرد تا از این طریق وضعیت موجود را تغییر دهیم.”
‎این کارگر با بیان اینکه در حال حاضر کارخانه در وضعیت نیمه تعطیل قرار دارد، اضافه کرد: “تعداد کارگرانی که در حال نیمه تعطیل در کارخانه مشغول به کار هستند، در حدود ۳۰۰ نفر است.”
‎وی با بیان اینکه امروز نیز ۴۰۰ نفر از کارگران در مقابل این کارخانه تجمع کردند، از مسئولان خواست اقدامات لازم را در زمینه رسیدگی به امور کارگران این کارخانه انجام دهند.
‎این نماینده کارگری در زمینه دریافت حقوق و مزایای کارگران نیز اظهار داشت: “ما حقوق می‌گیریم، اما هر ماه باید تجمع کنیم و حقوق بگیریم. دیروز نیز پس از تجمع کارگران مقرر شد تا ۲۵ مهر ماه یک نفر پاسخگوی این کارگران باشد.”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال