بخشش و رهایی یک زندانی از اعدام در زندان سمنان

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵-۲۰۱۶-۱۰-۱۷-IranSOS- یک زندانی متهم به قتل در زندان سمنان پس از شش سال با بخشش و رضایت اولیای دم از طناب دار رهایی یافت. به گزارش  هرانا به نقل از اداره کل زندان‌های استان سمنان، محمدرضا فردوسیان بااعلام این خبر افزود: “با پیگیری‌های زیادی که برای رضایت از خانواده مقتول توسط مسئولان زندان و واحد مددکاری انجام شد، سرانجام با رضایت خانواده مقتول، زندانی با هویت(م. ب) که ۴۰ سال سن دارد از مجازات قصاص نجات یافت”.

وی اظهار داشت: “این فرد اهل دامغان، متاهل و دارای دو فرزند است و از سال ۱۳۸۹ به جرم قتل عمد، بیش از شش سال در زندان سمنان به سر می‌برد”.

فردوسیان ادامه: “پس از سه سال تلاش و انجام رایزنی‌های مستمر با ۱۰ نفر از اولیای دم توسط مسوولان، مددکاری و شورای حل اختلاف زندان، سرانجام رضایت شاکی ها جلب شد”.

وی با بیان این که، حکم قصاص نفس این قاتل در دادگاه کیفری استان سمنان صادر شده بود خاطرنشان کرد: “این فرد در زندان سمنان منتظر اجرای حکم بود”.

رئیس اداره زندان سمنان اضافه کرد: “موضوع اعلام رضایت برای ادامه مراحل قضایی به دادگستری سمنان اعلام شده است و پرونده این محکوم، به لحاظ جنبه عمومی جرم و با احتساب مدت زمانی که در حبس بوده رسیدگی خواهد شد”.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال